Haluan ehdottomasti matkustaa viikoksi ulkomaille
Kommentit (42)
Mies ei myöskään puhu vaan sen sijaan kolistelee.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei ole mutta säästöjä on?
Kyllä niitä jonkin verran on. Niille tosin olisi tärkeä kohde mutta joskus pitää tehdä jotakin.
Ensi viikolla mieli voi muuttua ja haihatuksissa voi olla vaikka omakotitalon osto.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla mieli voi muuttua ja haihatuksissa voi olla vaikka omakotitalon osto.
Ei tämä mikään haihatus ole. Ei se reissu montaa tonnia maksa ja joskus on perheen kesken lomaa vietettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, tää oli tää lomahullu. Teki aloituksen kesällä lomapulasta joka aamu. Paetkaa siis, kun voitte.
Ei mikään lomahullu vaan ns. professionaali ruikuttaja. Hänen varsinaista, itse itsestään käyttämäänsä nimitystä (ja nimimerkkiä) ei saa enää mainita.
Miksi ei saa mainita? Hö, eli rekkautuminen ei kannata? Nurinkurista.
Sitten vain reippaasti matkaan! Ja sieltä hiekkarannalta voit taas tehdä tasaiseen tahtiin aloituksia palstallekin. :)
Ihme vittuilua.Miksi lapsen ja minun pitäisi kestää sitä että mies tekee 12-14 tunnin työpäiviä ympäri vuoden ilman lomia? Luuletteko ettei lapsi joskus haluaisi lomailla?
Ehkä sun olisi järkevämpää käyttää ne säästösi ihan ruokaostoksiin. Ettei niitä varten tarvitsisi ottaa jatkuvasti velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun olisi järkevämpää käyttää ne säästösi ihan ruokaostoksiin. Ettei niitä varten tarvitsisi ottaa jatkuvasti velkaa.
Mä olen ne velat jo maksanut ja muita säästöjä löytyy muihin juttuihin. Lapsikin ansaitsee joskus lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme vittuilua.Miksi lapsen ja minun pitäisi kestää sitä että mies tekee 12-14 tunnin työpäiviä ympäri vuoden ilman lomia? Luuletteko ettei lapsi joskus haluaisi lomailla?
Ei tietenkään tarvitse. Juuri kerroit, että rahaa (säästöjä) sittenkin on.
Sinä haluat lomailla, lapsi haluaa lomailla.
Sinulla on netti auki, joten voit ostaa sen matkan muutamalla klikkauksella saman tien. Sitten voit lopettaa valittamisen ainakin tältä erää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei myöskään ota mitään neuvoja vastaan joten turha keskustella
Ja jankkaa vaan. Joko huomasitte.
Mitä ihmettä sä täällä itsesi kanssa riitelet?
Sulla on a) halu matkustaa ja b) rahaa sitä varten.
Osta sitten se matka ja lopeta ruikuttaminen loman puutteesta.
Haluaisin turkkiin lomalle mutta mies ei halua. Joutuisin maksamaan itse oman matkani. Kyllä mies voisi maksaa minunkin matkani kun on niin rankkaa tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mä aion ostaakin. Silloin kun koko perhe pääsee matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin turkkiin lomalle mutta mies ei halua. Joutuisin maksamaan itse oman matkani. Kyllä mies voisi maksaa minunkin matkani kun on niin rankkaa tämä elämä.
Mä en matkustaisi ikinä turkkiin eikä lapsikaan sinne halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ne velat jo maksanut ja muita säästöjä löytyy muihin juttuihin. Lapsikin ansaitsee joskus lomaa.
Sulla on velat maksettu ja säästöjä löytyy joka lähtöön.
Mitä ihmettä sitten vielä odotat? Sen kun pakkaat laukut ja nokka kohti Teneriffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en matkustaisi ikinä turkkiin eikä lapsikaan sinne halua.
Kyllä poika haluaa sinne. Ihanaa päästä tästä mökistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on velat maksettu ja säästöjä löytyy joka lähtöön.
Mitä ihmettä sitten vielä odotat? Sen kun pakkaat laukut ja nokka kohti Teneriffaa.
Odotan että koko perhe pääsee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mä aion ostaakin. Silloin kun koko perhe pääsee matkaan.
Tämä on kiitettävä ajatus. Minua jäi harmittamaan lapsen puolesta silloin, kun te lähditte miehen kanssa kaksin Karibian-lomalle. Hienoa, että poikakin pääsee tällä kertaa mukaan.
Mies on pihi eikä ansaitse tarpeeksi.