Haluan ehdottomasti matkustaa viikoksi ulkomaille
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Minne?
Ihan joku perus Teneriffan loma. Rahaa ei ole mutta en jaksa jos joulun aikaan ei päästä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Kroatiaa!
Tuskinpa siellä vuoden vaihteessa on kovin lämmintä.
Onko teneriffalla muka joulukuussa lämmintä?
Millä sä ajattelit sen loman maksaa, jos rahaa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Onko teneriffalla muka joulukuussa lämmintä?
On siellä n.20-22. Monille ihmisille se on jo ihan lämmin.
Noo... wikipedia-matkalle pääsee helposti ilman rahaakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Millä sä ajattelit sen loman maksaa, jos rahaa ei ole?
Vaikka osissa mutta jonnekin on päästävä.
No sähän pääset. Karibiallekin pääsit ihan tuosta vain.
No jos me jäädään kotiin niin mies pitää kaksi päivää joululomaa maksimissaan kolme. Onko se sitten kiva lapselle?
Mistä keksit, että teidän pitäisi jäädä kotiin? Juurihan itse sanoit haluavasi lähteä matkalle.
Aa, tää oli tää lomahullu. Teki aloituksen kesällä lomapulasta joka aamu. Paetkaa siis, kun voitte.
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit, että teidän pitäisi jäädä kotiin? Juurihan itse sanoit haluavasi lähteä matkalle.
Kun täällä vängätään rahasta. Kyllä sen loman varmaan jotenkin maksaa. Ei ole ideaa kotiin jäämisestä.
Rahan toit keskusteluun ihan itse kertomalla, että sitä ei ole. Sitä ennen kukaan ei "vängännyt" rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Aa, tää oli tää lomahullu. Teki aloituksen kesällä lomapulasta joka aamu. Paetkaa siis, kun voitte.
Ei mikään lomahullu vaan ns. professionaali ruikuttaja. Hänen varsinaista, itse itsestään käyttämäänsä nimitystä (ja nimimerkkiä) ei saa enää mainita.
Mies ei suostu maksamaan. Joudun ehkä säästöistäni maksamaan myös hänen matkansa.
Tämä ei myöskään ota mitään neuvoja vastaan joten turha keskustella
Vierailija kirjoitti:
Mies ei suostu maksamaan. Joudun ehkä säästöistäni maksamaan myös hänen matkansa.
Höpötät omiasi.
Ok.
Minne?