Miltähän tuntuisi olla todella kaunis, seksikäs ja kaikinpuolin upea nuori nainen..
Olen Kyllä nuori, mutta en todellakaan kaunis.
Selasin taas instaa ja en voi kuin miettiä, että miltä tuntuisi olla niin kaunis ja täydellinen kuin nuo monet insta naiset..
Kommentit (18)
...kun olet seuraavassa elämässä nainen etkä mies...
Sama täällä, itse olen ruma ja tanttamainen. Muut ikäiseni nuoret naiset ovat siroja, feminiinisiä ja kauniita :( Tiedän tasan tarkkaan, että elämäni olisi ihan erilaista jos olisin kaunis.
Itse olen tälläinen. Kaikki aina ihailee mun kauneutta. Huomauttaa siitä. Mut ei se elämä silti mitään timanttista ole, kauheat paineet näyttää hyvältä ja blää.... Toki on kivaa olla näyttävä mutta monet ei oikein nää kun ulkokuoren ja rehellisesti olisi kiva kun ihmiset ensimmäisenä huomaisi mut sisältä.
Mitäpä jos kehittäisit itseäsi sisäisesti niin vahvaksi ja viisaaksi ja kauniiksi, että oppisit ymmärtämään että se on kaikkein tärkeintä. Kliseinen instakauneus ei ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tälläinen. Kaikki aina ihailee mun kauneutta. Huomauttaa siitä. Mut ei se elämä silti mitään timanttista ole, kauheat paineet näyttää hyvältä ja blää.... Toki on kivaa olla näyttävä mutta monet ei oikein nää kun ulkokuoren ja rehellisesti olisi kiva kun ihmiset ensimmäisenä huomaisi mut sisältä.
Mutta miksi et voi sitten pukeutua ja meikata tavallisesti, ei-näyttävästi? Miksi asetat paineita näyttää hyvältä, silloinhan jos itsetunto riippuu siitä että muut kehuu niin on paineita näyttää koko ajan kehuttavalta.
En tosiaan ole "kaikin puolin upea", (hoikka, siro ja laittautuneena kaunis) mutta joka juhlissa / baarissa / tapahtumassa on aina ne muutama jotka suoraan osoittavat kiinnostuksensa. Kukaan ei koskaan pety sokkotreffeillä vaan päinvastoin. Saa katseita ja kehuja niin, että se on ihan normaalia. Saa tapailla niitä halutuimpia miehiä (missä on omat ongelmansa). Seuralainen on aina ylpeä ja mielellään esittelee sinua kumppaninaan. Eli ihan hauskaa se on, mutta veikkaan, että "tavallisena" olisi helpompaa ja tuntuisi onnellisemmalta.
Tuupa tyttö istahtamaan mun naamalle.
- setis
Finderella kirjoitti:
En tosiaan ole "kaikin puolin upea", (hoikka, siro ja laittautuneena kaunis) mutta joka juhlissa / baarissa / tapahtumassa on aina ne muutama jotka suoraan osoittavat kiinnostuksensa. Kukaan ei koskaan pety sokkotreffeillä vaan päinvastoin. Saa katseita ja kehuja niin, että se on ihan normaalia. Saa tapailla niitä halutuimpia miehiä (missä on omat ongelmansa). Seuralainen on aina ylpeä ja mielellään esittelee sinua kumppaninaan. Eli ihan hauskaa se on, mutta veikkaan, että "tavallisena" olisi helpompaa ja tuntuisi onnellisemmalta.
Mun teki mieli laittaa tälle alapeukkua, mutta ennen kuin tein sen, tajusin syyn. Olisin tehnyt sen vain siksi, että olen sinulle kateellinen. En pidä siitä, että sinun elämäsi on noin ihanaa, minun ei. Mutta nyt kun sain tämän sanottua, ei enää niin harmita.
^ Joku oli näköjään alapeukkua laittanutkin, mutta se en ollut minä...
Olin kuitenkin epävarma että olinko se sittenkin minä, jos vain unohdin että sittenkin painoin. Laitoin yläpeukun, koska sitten alapeukku olisi poistunut, jos olisin laittanutkin sen. Mutta se ei poistunut, eli nyt vain painoin turhaan sitä yläpeukkua. Noh, ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuupa tyttö istahtamaan mun naamalle.
- setis
Myrkkypieru nenälles ! -tätis
Se oli aika perseestä olevaa aikaa. Kaikki vahtas ja ainoastaan seksin perässä olevat miehet lähestyi. Suurin osa luuli tyhmäksi ulkonäön perusteella ja melkein kaikki naiset vihasi, sekä oli kateellisia. Ei millään tavoin hyvää aikaa. Nyt kun on vähän rupsahtanut, niin paljon rennompaa.
En ymmärrä tuota, että jos on kaunis niin on paineita, tai inhottaa saada pinnallista huomiota. Kivempi olla rupsahtanut?
Halutessaan saa olla vaatimattomankin näköinen, kuten itse arkena. Minä itse voin osoittaa etten ole tyhjäpää omalla toiminnallani. Mutta miksi ihmeessä välittäisin mitä joku tuntematon tai minulle merkityksetön ihminen ajattelee minusta? Minä päätän miten reagoin saamaani huomioon, oli se sitten ala-arvoista tai ei. Useimmiten saa hymyillä ja sanoa kiitos. Siitä huolimatta, että tykkään laittautua ja tunnen oloni kauniiksi, voin olla olematta pinnallinen ja ylimielinen, ja se välittyy muillekin. Olen aina ystävällinen ja osaan nauraa itselleni. Otan vastaan kritiikkiä loukkaantumatta tai suuttumatta. Joskus joku on haukkunut ulkonäköäni ilkeästi. Mitäs siihen voi muuta sanoa, kun okei ja jatkaa jutta oman seurueen kanssa. Ei mikään pakota stressaamaan muiden asenteista minua kohtaan.
Ihan samanlaista se on kauniin naisen elämä. Aivan samoja asioita jokainen tekee arkena ja murehtii. Samat sairaudet vaivaavat jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaista se on kauniin naisen elämä. Aivan samoja asioita jokainen tekee arkena ja murehtii. Samat sairaudet vaivaavat jne.
Lisään tähän vielä sen, että olen aseksuaali enkä kiinnostunut seksistä ja erakko, joten en välitä seurustella tai asua kenenkään kanssa. Perinnöllinen sairaus on tehnyt minut lapsettomaksikin. Useammissa leikkauksissa ollut ja pysyvä lääkitys. Vaikea unettomuus ja allergiat. Sairastuin myös burnoutiin ja masennukseen ja ajauduin työttömäksi. Mutta jipii, ulospäin näytän tosi kauniille ja seksikkäälle naiselle.
Ollapa ulkoisesti upea, sitä minäkin joskus toivoin, mutta en sitten tiedä. Saisi ihan liikaa huomiota siihen nähden, miten paljon haluan vain olla ja elää rauhassa ja yksin. Taviksena saa olla rauhassa vonkaajilta ja liehittelijöiltä, limaset sedät ei tuijottele.
Jos on oikeasti sitä, on kiireistä. Wannabe-naiset ovat kateellisia ja suuri osa lähestyvistä miehistä herättää epäuskon, miksi he lähestyvät kun eivät ole edes opiskelleet ja mitään yhteistä ei ole. Koulutetuimmissa taas saattaa olla ulkonäön perässä menijöitä, jotka eivät ymmärrä muusta ja tuijottavat vain pintaa.
Siis kiireistä erilaisten projektien parissa ja pitää karistella ihmisiä pois.
No, ehkä sitten seuraavassa elämässä...