Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tunne ikinä, kun ihastus sanoo minun pelastaneen hänen päivänsä

Vierailija
31.08.2017 |

Hänellä oli huono päivä, mutta kertoi mun pelastaneen sen <3

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Minun ihastukseni puolestaan käski minun painua helvettiin, eikä halua nähdä minua enää ikinä. :'(

Vierailija
2/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia, klassisin esimerkki lipevyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko sit ;)

Vierailija
4/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipulointia, klassisin esimerkki lipevyydestä.

Voit valita suhtautumisesi asioihin. Hyvät sanat tarkoittavat hyvää -tai sitten ei. Ehkä on helpompi olla onnellinen, jos uskoo olevansa niin arvokas ja hyvä ihminen, että ansaitsee toisen kivat sanat ilman että niitä pitää epäillä tai spekuloida. Kokeile joskus, et menetä niin paljon kuin ehkä sisimmässäsi pelkäät menettäväsi.

Vierailija
5/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, oispa mullekin käynyt noin. Minulla oli tosi raskas työpäivä, flunssainen olo. Ihastus käveli mitään sanomatta ohi, en jaksanut edes hymyillä. Halaus olis maistunut taivaalliselta tai edes tervehdys. Olkoon.

Vierailija
6/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko sit ;)

Jos ei olisi liikaa välimatkaa niin antaisin. ;D

Ap

Vierailija
7/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paska mies ja pilasi mun päiväni.

Vierailija
8/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus ei edes nähny mua tänään. Ja ei varmaa heti kohta nääkkään. Onhan hän joskus päiväni pelastanut hymyllään mutta kun se kaikki on niin turhaa...

Vierailija
9/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista vain Porvoossa.

Vierailija
10/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naisihastukset ovat. Kohta olet isä tahtomattasi. Varo vähän noin lipeviä puheita.

Vierailija
11/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, oispa mullekin käynyt noin. Minulla oli tosi raskas työpäivä, flunssainen olo. Ihastus käveli mitään sanomatta ohi, en jaksanut edes hymyillä. Halaus olis maistunut taivaalliselta tai edes tervehdys. Olkoon.

No tietääkö se ihastuksesi edes että olet ihastunut? Jos ei tiedä, niin miksi ihmeessä alkaisi ihan randomisti halailemaan toisia ihmisiä? Olisit itse ottanut kontaktia häneen!

Vierailija
12/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastus ei edes nähny mua tänään. Ja ei varmaa heti kohta nääkkään. Onhan hän joskus päiväni pelastanut hymyllään mutta kun se kaikki on niin turhaa...

Eipä munkaan ihastus mua tänään nähnyt, mutta viestiteltiin, kuten lähes joka päivä.

Ap

Vierailija
13/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus ei viestittele. Eikä halua edes tavata.

Vierailija
14/14 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietääkö se ihastuksesi edes että olet ihastunut? Jos ei tiedä, niin miksi ihmeessä alkaisi ihan randomisti halailemaan toisia ihmisiä? Olisit itse ottanut kontaktia häneen!

:D no ihan taatusti tietää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi