Inhoan olla töissä
Olen töissä ravintolassa ja voi yök, mitä hommaa. Aina pitäisi suunnilleen juosta, olla supertehokas, säästää aikaa, jättää omat tauot pitämättä, selvitä työpäivä syömättä ja käymättä vessa ja olla valmis myös vapaapäivinä pomppaamaan töihin, jos tarvitsee lisää ihmisiä töihin.
Olenko huono ihminen, jos vaihdan työpaikkaa?
Kommentit (7)
Et,mutta samanlaista se on monessa paikassa ja usealla alalla. Mutta jos työ on mielekästä niin jaksaa. Hyvä esimies ja työkaverit niillä jaksaa antaa enemmän itsestänsä. Kokemuksella puhun.
Sama täällä. En tosin toivo enää parempaa, juosta saa jokapaikassa. Ensin käsketään juoksemaan ja kun olet juossut niin sitten syyllistetään juoksemisesta kun nyt sulle pitää palkka maksaa.
No olisin mieluummin vaikka työtön.
Olet huono ihminen jos ET vaihda työpaikkaa.
Kannattaa vaihtaa työtä. Esim itse pidän joka päivä 1h ruokatauon ja 30min kahvitauon iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa työtä. Esim itse pidän joka päivä 1h ruokatauon ja 30min kahvitauon iltapäivällä.
Ainiin ja meinasin jo unohtaa, 30min aamukahvit eli olen päivästä 2h tauolla.
Kumpi on tärkeämpää, oma henkinen hyvinvointisi ja se että työpäivän jälkeen on tyytyväinen olo, vai se että jäät huonoon paikkaan todennäköisesti vain miellyttääksesi muita ja todistelemalla muille ettet ole "luovuttaja"?