Auttakaa, raskaustestistä!
Eli menkat viisi päivää myöhässä. Äsken tein testin johon ensiksi ilmeistyi kolmen minuutin kuluttua testiviivan kohdalle erittäin haalea viiva ja vasta viiden minuutin kuluttua kontrolliviiva, joka oli myös haalea. Eikö kontrolliviiva yleensä tule ensiksi ja on aina tumma? Taisi olla viallinen?
Kommentit (7)
Ohjeissa luki että positiivinen ilmestyy minuutin kuluttua? En nyt oikein usko positiiviseen... Kuinka on?
Oon tehnyt varmaan miljoona raskaustestiä elämäni aikana, ja aina on samalla sekunnilla kun sen kuseen olen työntänyt, ilmestynyt kontrolliviiva. Positiiviseen testiin tuli haalea viiva, mutta sekin saman tien. Tekisin uuden testin, vaikka kyllä tuo positiiviselta vaikuttaa jos kaksi viivaa ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Oon tehnyt varmaan miljoona raskaustestiä elämäni aikana, ja aina on samalla sekunnilla kun sen kuseen olen työntänyt, ilmestynyt kontrolliviiva. Positiiviseen testiin tuli haalea viiva, mutta sekin saman tien. Tekisin uuden testin, vaikka kyllä tuo positiiviselta vaikuttaa jos kaksi viivaa ilmestyi.
No sitä minäkin... Joku taisi mennä mönkään. Teen uuden yöllä.
Ne viivat voi tulla hitaasti jos on vähänlaisesti pissaa tai uittaa lyhyen aikaa. Kyllä se on silti plussa.
Tee uusi testi. Kontrolliviiva nimenomaan testaa testin toimivuutta. Ne tikut maksaa kuitenkin vain 1€/kpl.
Mulla on tullut se plussaviiva ennen kontrolliviivaa ja ihan oikea plussa oli
Plussa se on. Viivojen vahvuudella ei väliä. Onnea!!!