Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen joka-aamuinen herätyksen torkutus, tulen hulluksi!

Vierailija
31.08.2017 |

Itselläni ei olisi pakollista herätystä aamulla mutta heräilen silti lasten kanssa noin kahdeksan aikaan. Miehellä on liukuva työaika, riittää kun on kahdeksan tuntia paikalla. Laittaa herätyksen 6:45 ja torkuttaa joka ikinen aamu 2-3h. Sitten on kiukkuinen kun ei pääse ajoissa töihin ja sieltä pois. Ei myöskään herää herättelyyn, enkä viitsi joka aamu aikuista miestä huolehtia töihin. Lapsetkin heräävät itse kouluun jo...

Menee kyllä kohtuullisen ajoissa nukkumaan, ei vain kuulemma jaksa herätä, on niin kiva nukkua. Sitten valittaa, kun menee töissä koko päivä. Niinpä. Ei kai tähän mitään vinkkejä ole, mutta piti saada avautua. Viikonloppuna saattaa nukkua 14 asti jos kukaan ei erikseen herätä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mistä tuollaisia helmiä löytää?

Vierailija
2/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni torkutti sinkkuna ollessaan, mutta torppasin idean yhteenmuuttoon mennessä. En olisi suostunut nukkumaan samassa huoneessa torkuttajan kanssa sillä silloin kun itsellän on myöhempi startti haluan todellakin nauttia joka uniminuutista rauhassa. Samaa sääntöä ehdotan teille tai eri huoneisiin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes sama. Mutta mulla on uniset ja tehokkaat kantapäät😊 Alan automaattisesti potkimaan toisen herätyksen jälkeen. Kokeile samaa😉

Vierailija
4/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Kun piti herätä 7:lta, exäni laittoi herätyksen soimaan klo 6 ja torkkuherätys soi sen jälkeen joka 10 minuutin välein eli juuri kun oli ehtinyt nukahtaa, herätys kilisi uudelleen. Toisin sanoen tunti hyvää uniaikaa meni hukkaan joka yö, koska hän ei suostunut laittamaan kelloa soimaan vasta silloin 7:ltä, jolloin oli valmis nousemaan vuoteesta. Tästä tuli aika monta riitaa, koska itse halusin nukkua mahdollisimman pitkään ilman väliherätyksiä, mutta miehestä oli mukavaa, kun kello soi eikä tarvinnutkaan heti nousta...

P.S. Emme ole enää yhdessä.

Vierailija
5/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat makuuhuoneet pelastaisivat monta liittoa. Jos mies ei suostu heräämään, niin se on hänen ongelmansa. Omassa huoneessaan saisi torkuttaa juuri niin paljon kuin tahtoo.

Vierailija
6/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea?

Vierailija
7/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Kun piti herätä 7:lta, exäni laittoi herätyksen soimaan klo 6 ja torkkuherätys soi sen jälkeen joka 10 minuutin välein eli juuri kun oli ehtinyt nukahtaa, herätys kilisi uudelleen. Toisin sanoen tunti hyvää uniaikaa meni hukkaan joka yö, koska hän ei suostunut laittamaan kelloa soimaan vasta silloin 7:ltä, jolloin oli valmis nousemaan vuoteesta. Tästä tuli aika monta riitaa, koska itse halusin nukkua mahdollisimman pitkään ilman väliherätyksiä, mutta miehestä oli mukavaa, kun kello soi eikä tarvinnutkaan heti nousta...

P.S. Emme ole enää yhdessä.

Ärsyttävää! Laittaisi kellon soittamaan vaikka tunnin ennen herätystä kerran. Silloin voisi vilkaista kelloa, iloita että saa nukkua vielä ja se puolisokin saisi nukkua suht rauhassa.

Vierailija
8/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma? Jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omista menemisistään. Kummallista, että tuot tänne noin itsestäänselvän asian. Mitä oikein haluat?

Vierailija
9/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tässä on ongelma? Jokainen aikuinen ihminen vastaa itse omista menemisistään. Kummallista, että tuot tänne noin itsestäänselvän asian. Mitä oikein haluat?

Ehkä ap haluaa nukkua..?

Vierailija
10/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttajat ovat terroristeja! Exän kanssa torkutusriita meni niin pitkälle, että annoin vaihtoehdoksi joko lopettaa torkuttamisen tai roudata sen omistamansa Ikean sohvapöydän pois omistusasunnostani, josta hän maksoi pelkän vastikkeen. Siihen loppui torkutus.

Vierailija
11/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja makaa itse kotona päivät pitkät?

Vierailija
12/20 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta ainakin kuulostaa hurjalta, että miehen herätyskello alkaa hälyttää ennen seitsemää aamulla ja jatkuu säännöllisesti seuraavat kaksi tuntia. Sitten mies valittaa päivästään ap:lle. Viikonloppuna mies nukkuu klo 14 asti, ja ilmeisesti ap on yksin vastuussa lapsista tällöin. En tiedä sinusta, mutta kyllä tuo minusta on ongelma. 

Vierailija
13/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä yhtään.

Vierailija
14/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tommosen pölvästin

Vierailija
15/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähes sama. Mutta mulla on uniset ja tehokkaat kantapäät😊 Alan automaattisesti potkimaan toisen herätyksen jälkeen. Kokeile samaa😉

Väkivalta on aina paras ratkaisu!

Vierailija
17/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on vapaamatkustaja kun köllii sängyssä sillä aikaa kun sinä teet kotityöt ja hoidat lapset. Sitten oon myöhempään töissä mikä on pois perheeltä. Minä en katsoisi hetkeäkään. Käske mies työterveyteen, ei ole normaalia tuollainen väsymys.

Vierailija
18/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin tommosen pölvästin

Näin taitaa olla parempi, mies lienee muutenkin itsekäs. Jos ongelma on vain torkuttaminen, pane itse kello soimaan jo neljältä ja torkuta siitä eteenpäin. Eiköhän ongelma kirkastu miehellekin.

Vierailija
19/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko torkuttanut suhteen alusta asti, vai onko uusi juttu? 

Minun mieheni torkutti suhteemme alussa. Olin todella kiukkuinen koko päivä, kun minun aamuyön untani häirittiin torkutuksella. Loppui se torkutus, kun ravistelin ja juttelin hänet hereille heti ensimmäisen herätyksen jälkeen. Kun hän oli noussut ylös, jatkoin itse uniani, jos ei tarvinnut itse vielä nousta.

Nykyisin, etenkin, jos hänellä on aikainen herätys, hän nousee ylös ensimmäisestä herätyksestä, ja pyrkii poistumaan huoneesta mahdollisimman hiljaa, jotta minä en heräisi.

Nykyisin hän saattaa herätä yöllä ihan muista syistä tai muuten vain, ja alkaa selaamaan kännykällä nettiä. Jos minä vähänkin liikahdan unissani, hän luulee, että olen hereillä, ja alkaa puhumaan minulle isoon ääneen. Ja minä herään, ja olen vihainen.

Vierailija
20/20 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat makuuhuoneet pelastaisivat monta liittoa. Jos mies ei suostu heräämään, niin se on hänen ongelmansa. Omassa huoneessaan saisi torkuttaa juuri niin paljon kuin tahtoo.

Miten ei muka saman asunnon toisesta huoneesta kuulu, kun saman talon toisesta asunnostakin kuuluu? Meillä poika torkuttaa yläkerrassa, ja minä herään alakerrassa. Nykyisin kun torkutetaan kännykällä, ja värinät on päällä. Se värinä kuuluu runkoäänenä koko taloon.

Eli jos toinen haluaa torkuttaa ja toinen ei sitä siedä, vaihtoehtona on vain omat asunnot, eri taloissa.