Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähditkö työn perässä ulkomaille? Kertokaa kokemuksia! Mielellään ei niin korkeasti koulutetut...

Vierailija
31.08.2017 |

..mutta kaikenlaiset kokemukset käy.
Kertokaa maasta, työkulttuurista, miten eroaa Suomesta, palkasta ym. Miten sopeuduitte ja miksi lähditte? Mitä ikinä mieleen juolahtaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos nyt muuttaneita paikalla?

Vierailija
2/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta Aasiassa hotelli-ravintolahommissa. Toimin semmoisena pikkupomona. Minä olin valkoinen ja työntekijät vaaleanruskeita.

En sitä etukäteen tajunnut miten konservatiivisia siellä ollaan. Nainen ilman miestä ei ole mikään. Ekana kysitään aina että mitä miehesi tekee. Sen mukaan tulee sitten oma status. Päämäärä on päästä naimisiin ja mieluiten rikkaisiin naimisiin. Olin 31-v enkä ollut koskaan ollut naimisissa mikä oli jopa alimpien roskakuskien ha tiskateidrn säälinaihe.

Avoliittoa ei tunneta eikä ymmärretä.

Aikuisen naisen ei kuulu asua itsenäisesti yksin , saatuja että omistaisi yksin asuntonsa.

Perhe perhe ja perhe on tärkein. Vanhempia pitää tavata tai soittaa heille joka päivä. Kun sanoin että muutin pois kotoa 18 v ha ja olen sittemmin käynyt vanhempien luona noin parin kuukauden välein, oli se tätson kauhistuttavaa.

Täällä skandeissa saa nainen sentään toteuttaa itseään ja elää kuten tahtoo. Ellei jämähdä jonnekin lestaseudulle tai etelä-Pohjanmaalle.

Olihan se seikkailu ja kiinnostavaa ja matkailu kannattaa aina. Mutta työelämä siellä ei kyllä ollut ihan helppo itsenäiselle suomitytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pari vuotta Aasiassa hotelli-ravintolahommissa. Toimin semmoisena pikkupomona. Minä olin valkoinen ja työntekijät vaaleanruskeita.

En sitä etukäteen tajunnut miten konservatiivisia siellä ollaan. Nainen ilman miestä ei ole mikään. Ekana kysitään aina että mitä miehesi tekee. Sen mukaan tulee sitten oma status. Päämäärä on päästä naimisiin ja mieluiten rikkaisiin naimisiin. Olin 31-v enkä ollut koskaan ollut naimisissa mikä oli jopa alimpien roskakuskien ha tiskateidrn säälinaihe.

Aikuisen naisen ei kuulu asua itsenäisesti yksin , saatuja että omistaisi yksin asuntonsa.

Perhe perhe ja perhe on tärkein. Vanhempia pitää tavata tai soittaa heille joka päivä. Kun sanoin että muutin pois kotoa 18 v ha ja olen sittemmin käynyt vanhempien luona noin parin kuukauden välein, oli se tätson kauhistuttavaa.

Täällä skandeissa saa nainen sentään toteuttaa itseään ja elää kuten tahtoo. Ellei jämähdä jonnekin lestaseudulle tai etelä-Pohjanmaalle.

Olihan se seikkailu ja kiinnostavaa ja matkailu kannattaa aina. Mutta työelämä siellä ei kyllä ollut ihan helppo itsenäiselle suomitytölle.

Missä päin Aasiaa? Siellä on niin erilaisia alueita kulttuurillisesti. Itä- ja Kaakkois-Aasia eroavat toisistaan paljon.

Vierailija
4/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Fugessa jossain suomibaarissa kaljan laskeminen ulkomailla työskentelysksi? Juu ei lasketa.

Vierailija
5/5 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Aasiaa? Siellä on niin erilaisia alueita kulttuurillisesti. Itä- ja Kaakkois-Aasia eroavat toisistaan paljon.

Työelämä ja bisnesmaailma samanlaista. Eipä eroja ole. Tai no tietysti Japani on ihan oma lukunsa mutta siellä en ole kuin kerran turistina käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi