Suomen mukavimmat ihmiset löytyvät
Pohjois-Savosta. Ihania lupsakoita, kiireettömiä, haaska murre mikä tarttuu nopeasti. Eikä siellä näe Niitä!
Stressi, migreeni ja yleinen vitutus poistui, kun sai olla aitojen ihmisten parissa. Täällä "pääkaupunkiseudulla" porukka muistuttaa zombien kuoria.
Kommentit (25)
Olen pohjoisesta Pohjanmaan ja Turun kautta pk-seudulle päätynyt ja oman kokemukseni mukaan juuri pk-seudulla asuvat mukavimmat ihmiset. Missään muualla ei ole esim. työpaikalla otettu niin hyvin vastaan. Naapurit on mukavia ja yhteisöllisiä. Esim. pohjoisen pikkukaupungissa naapurit vain kyräilivät ja riitelivät. Ihmisille voi todellakin jutella julkisissa, tykkään toki myös istua omassa rauhassani rankan työpaikan jälkeen. Erilaisuutta siedetään paremmin, eikä leimakirves heilahtele ihan niin herkästi. En usko, että muutan täältä enää minnekään (paitsi eläkkeellä jonnekin mallorcalle).
Enossa ainakin on tosi mukavaa väkeä😊
Mukavimmat kokemukset Tornionjokilaakson ihmisistä, ikävimmät E-Pohjanmaalta ja Keski-Suomesta. Itse olen Oulun seudulta kotoisin, ihmiset eivät ole siellä erityisen ilkeitä tai mukaviakaan. Eli hajuttomia ja mauttomia :D murre on kyllä hauskaa
Tämä sopisi myös. Mua ällöttää asua liian tiiviisti muiden kanssa. Aina on naapurit vastassa, lähit mihin suuntaan hyvänsä. Tiivis ja kyttämäinen sisäpiha ahdistaa. Ihminen tarvitsee vapautta, tilaa ollakseen onnellinen ja tasapainossa itsensä ja muiden kanssa.