Posti kotiinkuljetus
Jos tilaa postipaketille ovelle toimituksen (maksullisen) niin voiko sen maksaa Electron kortilla kun postin sivuilla mainitaan pankki ja luottokortit mutta että käteinen ei käy?
Kommentit (8)
Posti vaan ei kuljeta varmaan mitään ehjänä perille!
Ihan se ja sama, saat lapun, jossa lukee, että yritetty tavoittaa, hae paketti 120 km päästä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan se ja sama, saat lapun, jossa lukee, että yritetty tavoittaa, hae paketti 120 km päästä itse.
Just noin siinä aina tuntuu käyvän! Maksat kotiinkuljetuksesta ja kuitenkin joudut hakemaan pakettisi itse. Kerran kävi jopa niin, että satuin olemaan kotona ihan oven vieressä kun postiluukusta tippui tuo lappu "lähetystä yritettiin toimittaa...jne" , avasin oven salamannopeasti ja sanoin postinkantajalle, että kyllä täällä kotona ollaan, mikset soittanut ovikelloa. Postinkantaja nolona myönsi, ettei hänellä ollut sitä lähetystä ollenkaan mukanaan. Ilmeisesti olettavat, etteivät ihmiset päiväsaikaan kuitenkaan kotona ole, eivätkä jaksa kantaa paketteja kierroksellaan. Tästä tein kyllä valituksen postiin, mutta vastaus oli vain että "ei noin saa tehdä"!
Noi postininjat ovat kyllä hyviä. Harvinaista että ylläoleva pääs yllättään. Yleensä se lappu on vain ilmestynyt ääntä päästämättä eteisen lattialle.
Postinjakaja kultainen, soitathan ensin ovikelloa ennenkun kirjoitat lapun kirjeen siirtymisestä postista haettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Noi postininjat ovat kyllä hyviä. Harvinaista että ylläoleva pääs yllättään. Yleensä se lappu on vain ilmestynyt ääntä päästämättä eteisen lattialle.
Kannattaakin aina jättää sellainen osoite, missä tietää olevansa postinkulun aikoihin, jos on esim. töissä, kannattaa jättää työpaikan osoite ja eikös se postimaksu peritä jo tilauksen yhteydessä, aikakin ulkomailta tilatuissa nettiostoksissa, minulla toiminut aina erittäin hyvin.
Visa Electron on maksu- eli pankkikortti.