Kaverin "kostot" miehelleen ovat niin inhottavia että tekisi mieli paljastaa tälle miehelle (esim. käyttänyt miehen hammasharjaa pöntössä)
Kaveri ottaa yhteen miehensä kanssa useamman kerran viikossa. Huutavan ja tavarat lentävät (kaverin osalta, ei miehen)
Minä olen sitten se likaviemäri jolle voi purkaa kaiken paskan mitä hän tekee miehelle "kostaakseen" vaikka 90% kaveri itse haastaa riitaa ja aloittaa riitelyn.
On kertonut kuinka käytti miehen hammasharjan pöntössä ja naureskeli vieressä kun mies pesi hampaita, ja kuinka piilotti miehen astmapiipun. Kerran tiesi että miehellä on aamulla työhaastattelu niin oli yöllä saksinut miehen puvunhousujen takamukseen reiän ja piilottanut toisen kengän. Sitten leuhki minulle kuin se olisi ollut suurikin saavutus kun mies myöhästyi siitä haastattelusta eikä saanut paikkaa.
Muitakin vastaavia löytyy runsaasti mutta ymmärtänette idean, kertokaa jos haluatte kuulla lisää esimerkkejä. Minua inhottaa kuunnella noita juttuja. Kertoisinko miehelle mitä kaikkea hänen selkänsä takana on tapahtunut?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ottaa yhteen miehensä kanssa useamman kerran viikossa. Huutavan ja tavarat lentävät (kaverin osalta, ei miehen)
Minä olen sitten se likaviemäri jolle voi purkaa kaiken paskan mitä hän tekee miehelle "kostaakseen" vaikka 90% kaveri itse haastaa riitaa ja aloittaa riitelyn.
On kertonut kuinka käytti miehen hammasharjan pöntössä ja naureskeli vieressä kun mies pesi hampaita, ja kuinka piilotti miehen astmapiipun. Kerran tiesi että miehellä on aamulla työhaastattelu niin oli yöllä saksinut miehen puvunhousujen takamukseen reiän ja piilottanut toisen kengän. Sitten leuhki minulle kuin se olisi ollut suurikin saavutus kun mies myöhästyi siitä haastattelusta eikä saanut paikkaa.
Muitakin vastaavia löytyy runsaasti mutta ymmärtänette idean, kertokaa jos haluatte kuulla lisää esimerkkejä. Minua inhottaa kuunnella noita juttuja. Kertoisinko miehelle mitä kaikkea hänen selkänsä takana on tapahtunut?
Minä kertoisin. Kaverisihan on ihan henkisesti keskenkasvuinen törppö. Moinen riitely ei kuulu hyvään parisuhteeseen joten noiden ero tekis hyvää heille kummallekin.
Vuosia sitten kämppis (sisko) kysyi, että olenko joskus tehnyt hänelle ton hammasharjajutun. Ihmettelin kysymystä. Mistä sellainen tuli edes mieleen?!
Sen jälkeen aloin miettiä, että kuuluiko sellainen kenties hänen tapoihinsa...
Vierailija kirjoitti:
Hyytävä ketju. Huhuu Ap, oletko vielä hengissä?
Kyllä täällä hengissä ollaan, käytin vaan koiran ulkona.
Muita tällaisia temppuja on ollut (joku tuolla ylempänä kysyi mutta viesti poistettiin?)
- Kun kaveri hermostui ja alkoi raapia miestä niin mies piti tätä paikallaan. Kaveri huusi kuin syötävä ja kiljui apua. Naapuri oli soittanut poliisit ja arvatkaa kaksi kertaa kumpi joutui putkaan. Humalainen nainen sai jäädä kotiin mies vietiin putkaan.
- Kaveri uhkasi lopettaa heidän yhteisen koiransa (paperit kaverin nimissä mutta mies maksoi koirasta 900, nainen 150€) jos tämä mies ei lähde juoppokuskiksi sillä sekunnilla kun kaveri vaati (onneksi kyllästyi koiraan ja se sai uuden hyvän kodin)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä hengissä ollaan, käytin vaan koiran ulkona.
Muita tällaisia temppuja on ollut (joku tuolla ylempänä kysyi mutta viesti poistettiin?)
- Kun kaveri hermostui ja alkoi raapia miestä niin mies piti tätä paikallaan. Kaveri huusi kuin syötävä ja kiljui apua. Naapuri oli soittanut poliisit ja arvatkaa kaksi kertaa kumpi joutui putkaan. Humalainen nainen sai jäädä kotiin mies vietiin putkaan.
- Kaveri uhkasi lopettaa heidän yhteisen koiransa (paperit kaverin nimissä mutta mies maksoi koirasta 900, nainen 150€) jos tämä mies ei lähde juoppokuskiksi sillä sekunnilla kun kaveri vaati (onneksi kyllästyi koiraan ja se sai uuden hyvän kodin)
ap
Hyvä, että olet hengissä. Ota oikeesti etäisyyttä, ihan turvallisuutesikin vuoksi. Kaverisi on todella sairas päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten kämppis (sisko) kysyi, että olenko joskus tehnyt hänelle ton hammasharjajutun. Ihmettelin kysymystä. Mistä sellainen tuli edes mieleen?!
Sen jälkeen aloin miettiä, että kuuluiko sellainen kenties hänen tapoihinsa...
Uuden suhteen alussa exäni tuli luokseni olemaan lapsensa kanssa kun olimme treffeillä. Naureskeli että uittaa uuden miehen harjan pöntössä. Jäi oikeasti vaivaamaan kun meidän suhteen aikana oli tosi mustasukkainen, mitä jos olisi vieläkin. Ei se kai sitä tehnyt.
Ihan mielenkiinnosta, miten tämän kaverin käytös lapsena ilmeni?
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miten tämän kaverin käytös lapsena ilmeni?
Kieroili aina kun mahdollista. Nämä siis ala-asteaikoina:
Esim. lainasi minun kirjastokortillani kirjoja ja sitten jätti ne palauttamatta tai sotki ne. Olin liian nössö sanoakseni vastaan.
Soitteli ihmisten ovikelloja, juoksi karkuun ja minä sain syyt niskoilleni
Sotki ihmisten kukkapenkkejä ja minua syytettiin taas kaikesta.
Voin kertoa yläasteajoista myöhemmin jos jotakuta kiinnostaa?
Ap
Siis mitä hittoa? Totta kai sun pitää paljastaa tuollaiset temppuilut, oli niihin sitten "syytä" tai ei. Normaalit ihmiset nostaa kytkintä siinä vaiheessa, kun seurustelukumppanin pärstä ja tekemiset alkaa v*tuttamaan, ei silloin "kosteta" ja uiteta hammasharjaa vessanpöntössä. Ihan on samantekevää onko mies mahdollisesti mulkku tai vaikka kusipää, noin toimimista ei oikeuta mikään. Miksi kaverisi ylipäätään on miehen kanssa jolle pitää "kostaa"?
Ajattelepa asiaa omalle kohdalle vaikka niin että vaikka veljellesi tehtäisiin samaa. Olisiko kiva, että veljesi olisi autuaan tietämätön siitä kuinka sekopään kanssa asuu ja elää? Jos mies totuuden kuulemisenkin jälkeen haluaa yhteiseloa jatkaa, niin silloin se ainakin perustuu rehellisyyteen ja mikäs siinä, kyllä jokaisella on oikeus pestä hampaansa jatkossakin p*skaisella harjalla niin halutessaan.
N40
Vierailija kirjoitti:
pakko tunnustaa.. viimeksi eilen mietin tota hammasharja juttua itsekkin...
Pakko kysyä, millaisessa tilanteessa ja etenkin millaiselle ihmiselle tuollainen tulee edes mieleen?! Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on kusipää. Miksi olet missään tekemisissä tollasen persereiän kanssa?
Jokaisella meillä on persreikä.
Eikö mies älyä itse lähteä tuollaisesta suhteesta?
Särähti toi astmapiippu juttu. Aika pelottavaa kun saa kohtauksen ja piippua ei ole. Äidilläni ja pojallani on kummallakin astma eikä ole mikään leikin asia.
Kaverisi on sairas. Varoita miestä hänestä.
Miksi minulle tuli heti mieleen tämä...
Astmapiipun piilottaminen on jo vähintään kuolemantuottamuksen yritys. Sanoisin siitä sille kaverille, että linnaanko haluat, jos mies kuolee kohtaukseen?
Ja miestä varoittaisin.
En kyllä itse pitäisi tuollaista ystävää lähipiirissäni. Kuulostaa aika sairaalta touhulta. Pelottava tyyppi.
Ei ole vielä keksinyt laittaa miehensä aamupuuroon lasijauhoa? Enemmän mä kyllä ihmettelen miestä, joka tuollaisen otuksen kanssa suostuu elämään.
Voitko kertoa kaverisi edesottamuksista lisää? Kuulostaa nimittäin todella tutulta.
Sairas akka. Pelkään nyt että mun ex ystävä saattoi tehdä tuollaisia. Se oli myös sekopää. Kun poikaystävänsä jätti, yritti sabotoida mun elämää.