Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin "kostot" miehelleen ovat niin inhottavia että tekisi mieli paljastaa tälle miehelle (esim. käyttänyt miehen hammasharjaa pöntössä)

Vierailija
31.08.2017 |

Kaveri ottaa yhteen miehensä kanssa useamman kerran viikossa. Huutavan ja tavarat lentävät (kaverin osalta, ei miehen)

Minä olen sitten se likaviemäri jolle voi purkaa kaiken paskan mitä hän tekee miehelle "kostaakseen" vaikka 90% kaveri itse haastaa riitaa ja aloittaa riitelyn.

On kertonut kuinka käytti miehen hammasharjan pöntössä ja naureskeli vieressä kun mies pesi hampaita, ja kuinka piilotti miehen astmapiipun. Kerran tiesi että miehellä on aamulla työhaastattelu niin oli yöllä saksinut miehen puvunhousujen takamukseen reiän ja piilottanut toisen kengän. Sitten leuhki minulle kuin se olisi ollut suurikin saavutus kun mies myöhästyi siitä haastattelusta eikä saanut paikkaa.

Muitakin vastaavia löytyy runsaasti mutta ymmärtänette idean, kertokaa jos haluatte kuulla lisää esimerkkejä. Minua inhottaa kuunnella noita juttuja. Kertoisinko miehelle mitä kaikkea hänen selkänsä takana on tapahtunut?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sun kaveri on hullu. Mitähän jekkuja se sulle on tehnyt?

Vierailija
2/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät enemmän "kaverisi" miehestä kun itse kaveristasi...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ainakaan syödä mitään tuollaisen kaverin luona. Ties mitä ylläreitä ruuassa on, kun onkin kokatessaan alkanut muistella jotain vanhaa kinaanne.

Vierailija
4/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä juuri luin?

Vierailija
5/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kusipää. Miksi olet missään tekemisissä tollasen persereiän kanssa?

Vierailija
6/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tunnustaa.. viimeksi eilen mietin tota hammasharja juttua itsekkin... 

Vierailija
7/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kaveri on todella hullu.

Vierailija
8/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hullu.

Vierailija
9/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sairasta! Kertoisin miehelle luottamuksella, ei kenenkään pitäis olla tuollaisen ihmisriekaleen kanssa, joka itse haastaa riitaa ja sit kostaa noin. Kaveris pitäis tutkituttaa päänsä.

Vierailija
10/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkaveri ja jäänyt jotenkin ns. roikkumaan elämääni vaikken juuri kyseisestä ihmisestä pidä. Hyvinä hetkinä meillä on hauskaa mutta hyviä hetkiä on ollut viime vuosina vähän. Oli jo lapsena kiero ja osasi manipuloida aikuisiakin.

Vierailija
11/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkaveri ja jäänyt jotenkin ns. roikkumaan elämääni vaikken juuri kyseisestä ihmisestä pidä. Hyvinä hetkinä meillä on hauskaa mutta hyviä hetkiä on ollut viime vuosina vähän. Oli jo lapsena kiero ja osasi manipuloida aikuisiakin.

Ota nyt etäisyyttä. Se hullu vaarantaa miehensä hengen. Vihjaa vähän miehelle, mutta varo kaverin kostoa.

Vierailija
12/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo astmapiipun piilotus voitaisiin kai luokitella tapon yritykseksi, vai olenko ihan väärässä? Varsinkin jos paha astma kyseessä.

Vierailija
13/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hammasharjan likaaminenkaan ei ole mikään hauska vitsi vaan huonohampaiselle voi aiheuttaa hengenvaarallisen tulehduksen.

Vierailija
14/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo astmapiipun piilotus voitaisiin kai luokitella tapon yritykseksi, vai olenko ihan väärässä? Varsinkin jos paha astma kyseessä.

Et ole väärässä. Vessanpöntössä uitetusta hammasharjastakin voi saada tauteja, jotka pahimmillaan tappaa.

Vierailija
15/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita sille miehelle, se on hengenvaarassa!

Vierailija
16/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pakko tunnustaa.. viimeksi eilen mietin tota hammasharja juttua itsekkin... 

Jos on ientulehdusta, niin ne bakteerit voivat päästä verenkiertoon asti. Ei kannata leikkiä toisen terveydellä.

Vierailija
17/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee varmaan oikeudenkäynti ja sinä ap olet todistamassa.

Vierailija
18/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Toivottavasti se Ap:n kaveri ei palstaile ja tunnista itseensä. Pelottaa Ap:n puolesta. Pitäiskö tää ketju poistaa?

Vierailija
19/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo sulle noita juttuja samaan aikaan kun juot kahvia kupista, jossa se on huljutellut pissaansa...

Vierailija
20/39 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mikään kosto edes ole jos mies ei tiedä eli tee nyt se oma osasi vielä.

Talent wins games, but teamwork wins championships.

-Michael Jordan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi