Kun ketään ei kiinnosta
Ei ole yhtään ystävää ja perhekkään ei välitä. Muita yksinäisiä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Jostain syystä juuti tällä vkolla tämä on tuntunut ihan musertavalta.
Joo olisi kiva joskus jutella jonkun kanssa mutta kun ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, mutta heillä on sellainen elämäntilanne, että joutuvat keskittymään perheisiinsä nyt eikä heillä ole aikaa ystävyydelle. Enkä ala kuormittamaan heitä, että olen suistunut itse masennuksen partaalle. Vaikealta tuntuu juuri nyt eikä mitään käsitystä miten ja milloin tämä helpottaa.
Onko sinulla muitakin murheita kuin yksinäisyys, joku tietty asia mikä sinun on vaikea kestää yksin? Vaikka on siinä yksinäisyydessäkin tarpeeksi, ihminen on sosiaalinen lauma"eläin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, mutta heillä on sellainen elämäntilanne, että joutuvat keskittymään perheisiinsä nyt eikä heillä ole aikaa ystävyydelle. Enkä ala kuormittamaan heitä, että olen suistunut itse masennuksen partaalle. Vaikealta tuntuu juuri nyt eikä mitään käsitystä miten ja milloin tämä helpottaa.
Onko sinulla muitakin murheita kuin yksinäisyys, joku tietty asia mikä sinun on vaikea kestää yksin? Vaikka on siinä yksinäisyydessäkin tarpeeksi, ihminen on sosiaalinen lauma"eläin".
Onhan niitä monenlaisia murheita ja kyllä se piristäisi mieltä kun voisi asiat jonkun kanssa jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä monenlaisia murheita ja kyllä se piristäisi mieltä kun voisi asiat jonkun kanssa jakaa.
Sepä se ja jotenkin huolet vain kasvavat kun niitä hautoo yksin. Ne saattavat jopa kadota jaettuina ja ainakin keventyä.
Täällä yksi. Kohta viiskymppinen, ensin pitkillä sairauslomilla ja nyt sitten on eläkepaperit vetämässä. Ystävillä ?? ruuhkavuodet menossa, tarkoitan tällä sitä, että vaikka heillä lapset ovat jo isoja, niin tuntuu, että työelämä on niellyt kokonaan. Ei ole enää paukkuja kodin ulkopuolelle. Monta ystävyyttä on hiipunut. Miten vaikeata on ottaa se puhelin käteen ja vaikka soittaa, k y s y ä kuulumisia, sen ainaisen puhelimen selaamisen sijaan? Onko esim. puoli tuntia liikaa aikaa kysyäkseen, mitä kuuluu? Kaikki kun eivät ole somessa.
Täällä 👋🏼
Huomasin, että jos en itse jatkuvasti järjestänyt jotain tapaamista tms. niin ei sitä tee kukaan muukaan. Lopetin, kun en enää jaksanut. Elämässäni tapahtui iso muutos. Yllätys yllätys - kukaan ei pyydä minnekään eikä kysy miten voin. Tässä kiitos vuosikymmenten auttamisesta eri asioissa ja tsemppaamisesta.