Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen silloin oikeasti kaunis, jos hän on kaunis vain meikattuna?

Vierailija
31.08.2017 |

Jos siis suihkunraikkaana on sellainen mitäänsanomaton möllönaama.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne meikillä ja vaatteilla koreilee.

Vierailija
62/67 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee tyhjentävä ajatus kauneudesta.

Kauniit ihmiset omaavat kasvot jotka voivat ilmaista tunteita. Siksi pitää kulmakarvojen ja huulien näkyä.

Blondit joutuvat maalaamaan kasvot naamalleen koska heidän kasvonsa on kuin valkoinen paperi.

Oikea kauneus on luonnollista ja siksi tummaveriköt ovat ainoita kaunottaria.

Laittakaa linkkejä jos voitte todistaa muuta.

Luulen, että tiedän kuka kirjoitttaja on. Ei ne mustat turkkilaisen kulmat ja tökkönenä sinusta vielä maailmanluokan kaunotarta tee, vaikka miehet baarissa liehittelevät kauniiksi kehuen peen toivossa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saunapuhtaan kauneuden tai heti-herätessä-kauneuden vaatimus on ihan ikiaikainen miesten unelma. Ei sitä kannata ottaa tosissaan - se on jotain leffaelämää.

Ja sinä nuori kaunis tyttö, joka mietit opintotukiesi käyttämistä täyttääksesi nämä miesten epärealistiset kaunis iho ilman meikin hiventäkään -sekoilut - unohda! Ihan normaalisti hyviä pohjustustuotteita tai tilanteen ollessa sopiva kuljet paljain kasvoin. Sitten vasta vakityössä, kun on löysää rahaa, voi ajatella kalliisiin laser- yms. hoitoihin.

Vierailija
64/67 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on huima ero kasvoissa, kun tummennan kulmakarvat ja ripset. Saan paljon kehuja silloin. Muuten näytän ihan pullamössöltä. Hassua ajatella että koska olen blondi, olen aika ruma naturellina, mutta jos karvani olisivat tummat olisin huomattavasti paremman näköinen.

Vierailija
65/67 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ihmiset omaavat kasvot jotka voivat ilmaista tunteita. Siksi pitää kulmakarvojen ja huulien näkyä.

Blondit joutuvat maalaamaan kasvot naamalleen koska heidän kasvonsa on kuin valkoinen paperi.

Joo voin:

Vaalea ylivoimaisen kunis nainen :

Vierailija
66/67 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voin:

Vaalea ylivoimaisen kunis nainen :

Vierailija
67/67 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ja naisilla on erilaiset kauneuskäsitykset. Minua kiinnostaa vain miesten maku koska olen heteronainen. Kauneuskäsitykset vaihtelee valtavasti eri ihmisillä ja myös iän myötä muuttuvat.

Jotkut tykkää eniten epäluonnollisuudesta, pitävät sitä seksikkäänä. Onneksi makuja on monia eikä yhtä oikeaa ole olemassa, vaikka kuinka luulisi sen oman olevan ainoa oikea.