Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin poikani päiväkirjan...

Vierailija
30.08.2017 |

Ei ole kyllä terveen kirjoittamaa tekstiä. Kukaan ei välitä hänestä, joten hän ei välitä kenestäkään ja kaikkea vastaavaa. Se monologi on kamalaa. Miten tästä voi puhua? Olen liian väsynyt lukemaan enää tänään.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka POIKA kirjoittaa päiväkirjaa???

Yllättävän harvalla pojalla penis tulee kynän tai näppiksen tielle ja estää päiväkirjan kirjoittamisen.

Vierailija
42/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Jos olisit mun äitini, luotto menisi nyt lopullisesti. Isäni aikanaan luki mun KAIKKI viestit puhelimestani takavarikoinnin yhteydessä, olin viestinyt kaverilleni pahaa oloani ja sitä mitä kotona tapahtuu. Seuraus: 4kk arestia, selkäsauna, isä poisti puhelimesta kaikkien muiden paitsi omansa ja äitini numeron. Olin tuolloin 16. Luottamus meni täysin.

Nyt voit kyllä syyttää ihan itseäsi. Kotiasioista ei mun mielestä pidä juoruta. +olisit sitten edes pitänyt näppäinlukkoa.

Kotiasioista ei pidä juoruta, vaikka lapset joutuvat kärsimään huonoissa oloissa, kestämään henkistä ja fyysistä väkivaltaa? Vau. Tervettä.

toi kommentti muistutti niiiiin mun faijaa. Ja,silloi kun joku (varmaan naapuri) oli tehnyt lasun niin ls työntekijät halus kuulla mua vanhempien läsnäollessa. Enhän minä uskaltanut sitten sanoa yhtään mitään... että kiitos tampereen sosiaalitädit, hyvin hoidettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

Jos olisit mun äitini, luotto menisi nyt lopullisesti. Isäni aikanaan luki mun KAIKKI viestit puhelimestani takavarikoinnin yhteydessä, olin viestinyt kaverilleni pahaa oloani ja sitä mitä kotona tapahtuu. Seuraus: 4kk arestia, selkäsauna, isä poisti puhelimesta kaikkien muiden paitsi omansa ja äitini numeron. Olin tuolloin 16. Luottamus meni täysin.

Nyt voit kyllä syyttää ihan itseäsi. Kotiasioista ei mun mielestä pidä juoruta. +olisit sitten edes pitänyt näppäinlukkoa.

Kotiasioista ei pidä juoruta, vaikka lapset joutuvat kärsimään huonoissa oloissa, kestämään henkistä ja fyysistä väkivaltaa? Vau. Tervettä.

toi kommentti muistutti niiiiin mun faijaa. Ja,silloi kun joku (varmaan naapuri) oli tehnyt lasun niin ls työntekijät halus kuulla mua vanhempien läsnäollessa. Enhän minä uskaltanut sitten sanoa yhtään mitään... että kiitos tampereen sosiaalitädit, hyvin hoidettu...

Tämä siis minä. Enpä huomannut av:n kirjanneen mut ulos :/

Vierailija
44/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitsivain kirjoitti:

t. Isäsi

Nyt jotain valoja päälle! Kun kotona menee huonosti, asiasta voi, saa ja pitää puhua, jotta oma mielenterveys ei mene hullujen vanhempien vuoksi lopullisesti palasiksi. 

Vierailija
45/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen kirjan paikoilleen just niinkun se oli etkä enää lue sitä. Sitten alat käyttäytymään niin että poikasi luottaa suhun ja pystyy puhumaan jos haluaa.

Käsittämätöntä miten sinun kaltainen täyspaska äiti on saanut lapsen etkä osaa olla hänelle luottamuksen arvoinen. Itse en ikinä tekisi noin. Tuntuu tosi paskalta lukea tällaista kun itse kärsin lapsettomuudesta, ei näytä nallekarkit menevän tasan kun noinkin mätä ihminen vain kohautta olkiaan lapsensa pahoinvoinnille ja ylipäätänsä on äidiksi asti päässyt.

Vierailija
46/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä terveen kirjoittamaa tekstiä. Kukaan ei välitä hänestä, joten hän ei välitä kenestäkään ja kaikkea vastaavaa. Se monologi on kamalaa. Miten tästä voi puhua? Olen liian väsynyt lukemaan enää tänään.

Vatipää aloittaja äiti. Vain vatipää lukee lapsensa salaisuuksia ja kertoo tänne niin tehneensä. Ei ole lapsen vika, jos äiti on vatipää.

Vierailija
47/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue lasteni päiväkirjoja enkä viestejä, jotka eivät ole minulle tarkoitettuja. Mutta jos saisin tietää, että lapsellani on saman tyyppisiä ajatuksia kuin ap kertoi aloitusviestissä lapsellaan olevan, varaisin lapselle ajan koulupsykologille. Lapsella on joko masennuksen oireita, tai sitten hän on oikeasti yksinäinen.

Vierailija
48/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä äitiin kohdistettua vihapuhetta. Parin lauseen perusteella luulette tietävänne mistä toisen ihmisen elämäntilanteessa on kyse ja käytte päälle. Luuletteko että kukaan saa eväitä tilanteen parantamiseen kuullessaan "olet täysi paska"?

Hävetkää te myrkynkeittäjät. Parempi vaieta jos ei ole rakentavaa sanottavaa.

-ei ap

Vierailija
49/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka POIKA kirjoittaa päiväkirjaa???

Erkki Tuomioja, Mika Waltari, Elvis Presley, Jimi Hendrix, Hector, minä ja moni muukin kirjoitustaitoinen, ajatteleva ja tunteva mies.

Vierailija
50/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena epäilin äitini lukevan päiväkirjaani, kirjoitin tarkoituksella niin huolestuttavan tekstin että äiti ei malttanut olla avaamatta suutaan huolestuneena. Teksti ei siis ollut totta, mutta äiti jäi kiinni.

Luottamus meni täysin. Nykyään en ole äidin kanssa missään tekemisissä. Toki paljon muitakin syitä kuin tuo tapaus, mutta kyllä tuo kyylääminenkin oli iso asia.

Ap seuraa vahvasti äitini jalanjälkiä. Muistathan, että paskalla äidillä ei ole oikeutta valittaa yksinäisestä vanhuudesta. 

Vierailija
51/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki 14-vuotiaat kirjoita noin?

Vierailija
52/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkirja pojalla. Tuo on huolestuttavaa.

Jep. Pojastahan voi tulla vaikka seuraava Voldemort.

Vierailija
53/55 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuorena epäilin äitini lukevan päiväkirjaani, kirjoitin tarkoituksella niin huolestuttavan tekstin että äiti ei malttanut olla avaamatta suutaan huolestuneena. Teksti ei siis ollut totta, mutta äiti jäi kiinni.

Luottamus meni täysin. Nykyään en ole äidin kanssa missään tekemisissä. Toki paljon muitakin syitä kuin tuo tapaus, mutta kyllä tuo kyylääminenkin oli iso asia.

Ap seuraa vahvasti äitini jalanjälkiä. Muistathan, että paskalla äidillä ei ole oikeutta valittaa yksinäisestä vanhuudesta. 

Mutta paskalla lapsella on kuitenkin otsaa vinkua äidiltä rahaa eikä niin paskaa äitiä olekaan etteikö hänen perintönsä kelpaisi.

Kannattaa olla johdonmukainen eli kieltäytyä sitten myös rahasta

Vierailija
54/55 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy.

Vierailija
55/55 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinällään surullista, mutta toisaalta inhimillistä. Naiset haluavat ajatella, että ne yksinäiset ja syrjäytyneet miehet ovat outoja syypäitä itse omaan tilaansa. Oikeasti se on nykyisen naisia suosivan yhteiskunnan syy. Naisen silmät avautuvat vasta sitten kun se syrjäytyvä tyyppi onkin oma kultamussukka lapsi tai veli tai serkku...eli joku hyvin läheinen sukulainen.