Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. paskaduunissa ja pesen astioita viidenkymmenen asiakkaan jäljiltä pienkoneessa. Kysymys siitä

Vierailija
30.08.2017 |

Ylempänä olevat kollegat laittavat aina koneeseen eväsrasiansa.

Tämä tarkoittaa vähintään yhtä ylimääräistä koneellista päivässä. Lisäksi jättävät rasiansa vain tiskipyödälle, josta olettavat minun ne ottavan koneeseen. Pesun jälkeen joudun keksimään luovasti paikan näille.

Minusta muiden työntekijöiden henkilökohtaisten esineiden huolto ei kuulu työnkuvani piiriin.

Mitä mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdessä työpaikassa uutena jätin kahvikuppini tiskipöydälle, sillä näin muidenkin tekevän niin. Tietty olisi joku muuan työntekijä voinut sanoa siitä jotain, mutta myöhemmin kuulin sivukorvalla hänen murputtavan ja päivittelevän asiaa pomolleen. HNNNGGGH AIKUISET IHMISET HEI

Vierailija
22/22 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän pitäisi sopia työpaikalla yhteiset pelisäännöt. Kuuluuko tiskaaminen työnkuvaasi vai miksi kukaan muu ei tiskaa? Toisaalta, jos eväsrasiat menevät samaan koneelliseen, niin ehkä siitä ei kannata valittaa. Ei kai niitä niin paljon ole?

Säkin voit harjata työkavereittes paskarannut joka vessareissulla. Ei kai niitä niin paljon tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi