Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa lähteä opiskelemaan amk sosiaali- ja terveysaloista?

Vierailija
30.08.2017 |

Koen sopivani hyvin sosiaali- ja terveysalalle. Olen sosiaalinen, empaattinen ja kiltti ihminen. Samaan aikaan kuitenkin rohkea ja jämpti, enkä pelkää yllättäviä tilanteita, vastuuta, kiirettä tai erilaisia ihmisiä. Olen terve fyysisesti ja psyykkisesti.

AMK:ssa on valtavasti erilaisia aloja sosiaali- ja terveyspuolella, enkä millään osaa päättää mihin hakisin.. Peruspalkka taitaa olla kaikissa aikalailla sama ja koulutusten pituudet 3,5-4,5v nekin suht. samat.

Toivoisin hyvää työtilannetta, ei liian hektistä työtä itselleni, mielellään päivätyö tai 2-vuorotyö (ei yövuoroja!). Opiskeluaikana olen kuitenkin valmis tekemään harkoissa 3-vuorotyötä ja väliaikaisesti muutenkin, muttei missään nimessä loppuelämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensihoitajan voit sulkea heti ensimmäisenä pois. Ensihoitaja ei tee tietääkseni missään päivävuoroja. Kätilökin varmaan hyvä sulkea pois. Molemmat hektisiä vuorotöitä.

Vierailija
2/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitaja, fysioterapeutti, sosionomi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyssari, toimintaterapeutti, terkkari, rtg-hoitaja, bioanalyytikko.... nää on semmosia rauhallisia päivätöitä.

Vierailija
4/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi? suuhygienisti?

Vierailija
5/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse terveysala. Terveysalalla pääsee tänä päivänä paljon helpommalla kuin sosiaalialalla. Ihmisillä on uskomattoman suuria ja moninaisia sosiaalisia ongelmia.

Vierailija
6/6 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi