Mies on nykyään etäinen, aggressiivinen ja haluaa olla vain kotona.
Valmistui koulusta mutta ei ole hakenut töitä, makaa vain sohvalla ja kiukkuilee jollekkin pleikkarille.. Kavereitaan ei enää tapaa eikä lähde sukulaisiinsa kylään vaikka ennen käytiin ahkerasti..
Haukkuu mua lehmäksi ja läskiksi jos sanon mitään vastaan (olen laiha)
Äsken sitten asiasta sanoin ja repi mua taas ja vihjasi, että ei jaksa tätä suhdetta enää..
Minne ihmeeseen on se ihana ja kiltti mies kadonnut?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Mies saikulla, ei juuri muuta tee kuin rähjää. Ruokaa laittaa kyllä, mutta suuttuu joka asiasta. Meille ei saa kutsua ketään tietenkään eikä lähde minnekään missä on muitakin. Alkaa riittää. Joo, on varmaan masentunut ja ahdistunut, mutta se ei oikeuta haukkumaan ja syyttelemään toista. Vähänkin jos sanon jotain, mistä käy ilmi, että haluaisin tehdä jotain tai auttaa ystäviä tai mitä vaan, niin saman tien palaa hihat ja olen itsekäs paska, joka pilaa kaiken. En ole, olis vaan kiva, että minullakin sais olla elämä ja tunteet.
Voimia sinne
Kiitos samoin. Alan olla todella väsynyt, ja itsetunto on nollassa, kun mies puhuu kuin paskakasalle. Mutta hän on oikeassa ja minä itsekäs ilkeä paska. :( Ihan sama vaikka olen häntä vuosia tukenut kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Valmistui koulusta mutta ei ole hakenut töitä, makaa vain sohvalla ja kiukkuilee jollekkin pleikkarille.. Kavereitaan ei enää tapaa eikä lähde sukulaisiinsa kylään vaikka ennen käytiin ahkerasti..
Haukkuu mua lehmäksi ja läskiksi jos sanon mitään vastaan (olen laiha)
Äsken sitten asiasta sanoin ja repi mua taas ja vihjasi, että ei jaksa tätä suhdetta enää..
Minne ihmeeseen on se ihana ja kiltti mies kadonnut?
Jotkut miehet kääntää yhtäkkiä kelkkansa ja muuttuu yhdessäasuessa täysin vieraaksi hirviöksi,
joskus yhtäkkiä, joskus salakavalasti pikkuhiljaa.
Miesten tunteet heittelevät,
he ovat niiden testosteroniensa vietävissä,
samoin vaihdevuosien aikaan jotkut miehet sekoaa.
Sinun on pakko amputoida hänet elämästäsi. Kiukkuinen mies voi käydä oikeasti hengenvaaralliseksi naiselle,
heitä on syytä pelätä.
Tuttu tunne. Mies saikulla, ei juuri muuta tee kuin rähjää. Ruokaa laittaa kyllä, mutta suuttuu joka asiasta. Meille ei saa kutsua ketään tietenkään eikä lähde minnekään missä on muitakin. Alkaa riittää. Joo, on varmaan masentunut ja ahdistunut, mutta se ei oikeuta haukkumaan ja syyttelemään toista. Vähänkin jos sanon jotain, mistä käy ilmi, että haluaisin tehdä jotain tai auttaa ystäviä tai mitä vaan, niin saman tien palaa hihat ja olen itsekäs paska, joka pilaa kaiken. En ole, olis vaan kiva, että minullakin sais olla elämä ja tunteet.