Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailin 34v naista. Löysin kuitenkin sattumalta melkein 10 vuotta nuoremman ja..

M34
30.08.2017 |

Molemmat ovat todella mukavia , mutta jotenkin ehkä kallistun kuitenkin tuohon 10 nuorempaan naiseen.. Haaveenani on perhe-elämä ja tällä nuoremmalla naisella myös.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse tunteella tai sitten se, kumman kanssa sinulla on enemmän yhteistä, eli ikäisesi.

Vierailija
22/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoremman kanssa ei ole vielä kiire toisin kuin 34 vuotiaan.Omapahan on valintasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti koet olevasi tasavertainen sen nuoren naisesi kanssa. Jos näin ei ole, vaan koet olevasi jotenkin hänen yläpuolellaan / enemmän vallankahvassa, se ei ole hyvä. Naisesi ei tule voimaan hyvin ja heijastuu sinuun.

Vierailija
24/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v päästä toinenkin on 34 ja haaveilet silloinkin parikymppisistä, joten keskity omaisuuden kasvattamiseen.

Vierailija
25/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
26/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus

Vierailija
27/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse tunteella tai sitten se, kumman kanssa sinulla on enemmän yhteistä, eli ikäisesi.

Kyllä minulla on tällä nuoremmalla on paljon enemmän yhteistä. Turha yleistää, että samanikäisillä vain voisi olla. Tämän nuoremman kanssa pystyy keskustelemaan vaikeimnustakin asioista.

Vierailija
28/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on tällä nuoremmalla on paljon enemmän yhteistä. Turha yleistää, että samanikäisillä vain voisi olla. Tämän nuoremman kanssa pystyy keskustelemaan vaikeimnustakin asioista.

Eikö sitten ole loogista valita hänet?

Vierailija
29/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaan olet rakastunut?

Vierailija
30/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, arvon naiset, olette mieltä miehestä, joka kyselee vauvasivuilla tällaisia? Turn off vai on?

Luuletko että ap on mies?

Vierailija
31/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 55-vuotias nainen löysin 20-vuotta nuoremman miehen irakilaisesta turvapaikanhakijasta. Ihana mies. Ikä ei ratkaise, vaan kemia.

Vierailija
32/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sitten, jos ette pystykään saamaan lapsia? Onko nainen sitten turha ja vaihtoon? Mitä jos omissa vehkeissäsi on vikaa?

Vierailija
33/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös se oman ikäisesi nainenkin olisi voinut haluta perheen, vai kertoiko se suoraan että ei lapsia koskaan ja sen takia valitsit nuoremman ?

Vierailija
34/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin 55-vuotias nainen löysin 20-vuotta nuoremman miehen irakilaisesta turvapaikanhakijasta. Ihana mies. Ikä ei ratkaise, vaan kemia.

Tajuatko sulle nauraa naapuritkin..

Vierailija
35/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, arvon naiset, olette mieltä miehestä, joka kyselee vauvasivuilla tällaisia? Turn off vai on?

Luuletko että ap on mies?

No enpä tietenkään, kunhan pelleilin. Minun tietääkseni miehet  eivät täällä kirjoittele. Tämä Vauvan tarjonta ei vetoa miehiin, eikä ne yleensäkään tykkää vatvoa asioita. Se on kokonaan naisten heiniä.

Vierailija
36/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei vaikuta mihinkään. Se ratkaisee kumpi on sopivampi kumppaniehdokas ja tämä ei todellakaan ratkea pelkästään ikää katsomalla.

Vierailija
37/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Molemmat ovat todella mukavia , mutta jotenkin ehkä kallistun kuitenkin tuohon 10 nuorempaan naiseen.. Haaveenani on perhe-elämä ja tällä nuoremmalla naisella myös.

Vaikka sä miten ap koitat "korjailla" niin tässä sä kirjoitat, että sulla ja nuoremmalla on sama toive hommata perhe. Etkö huomaa että kirjoitat selvästi ettei se vanhempi nainen perhettä halua vaan se toinen. 

Ja se on ihan ok. Teillä on joku yhteinen toive tulevaisuudelta niin tuo määrittelee todella paljon jos kumppani ei tahtoisi lasta ja itse haluaa. Sekin voi aina muuttua montako lasta sitten tahtoo, hommaat yhden ja kumppani tahtoo lisää ja sun osuus oli siinä niin taas tulee ero. 

Ei minulla ole mitään mielipidettä tähän. Itse elät sen ihmisen kanssa joka tahtoo elää kanssasi. Kiva jos olet tilanteessa että kaksi naista tahtoo jakaa elämäsi ja voit alkaa valita ihmisiä. Minä en tuohon pysty, lajitella nyt ihmisiä miten tahtoo. Itse olisin sen kanssa jonka kanssa haluaa elää. Perheen koossa pitää tehdä kompromisseja ja välillä se perhe saattaa kuolla vaikka onnettomuudessa. Mutta hei, valkkaa sinä. Sen mä sanon että toivottavasti se nainen jonka valitset jättää sinut niin oppisit vähän kunnioittaa ihmisiä.

Vierailija
38/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v on just sopiva ikäero. M43

Ei ainakaan minulle. En huolisi 10 vanhempaa miestä.

Vierailija
39/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v on just sopiva ikäero. M43

Terv. Ikisinkku

Vierailija
40/49 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet, elämäntilanteet, arvot, kemia ja se rakastuminen ratkaisee. Aika huonot on eväät tulevaan liittoon, jos ikä on ollut se kaikista ratkaisevin tekijä kumppaninvalinnassa.

Itse en 24 vuotiaana olisi alkanut pakertaa lapsia 10v vanhemmalle miehelle. Samaista diiliä tarjottiin kun olin 26v ja en silloinkaan lähtenyt siihen. Olisi jäänyt monet muistot saamatta ja monet kokemukset kokematta, jos olisin alkanut siinä iässä leikkiä pikkuvaimoa keski-ikäiselle miehelle. Mutta jokainen tavallaan. Kateeksi ei käy, ap:ta eikä kumppania (vaikka provo tämä varmasti onkin). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä