Huh minkälainen henkilö tuli bussiin
Huusi puhelimessa jollekin ja kertoi kuinka oli saanut varoituksen, kun oli ärähdellyt uudelle työkaverilleen ja tämä oli "alkanut vit.tu tuhertaa itkua". Käytti muutenkin paljon v-sanaa ja vaikutti oikein tyyppiesimerkiltä elämämkoululaisesta. Kasvoista päätellen oli nelikymppinen, mutta käytös oli kuin tarkkailuluokkalaisella.
Otan todellakin osaa jos menette uuteen työpaikkaan ja saatte tuollaisen työtoveriksenne.
Kommentit (11)
Nainen? Sellainen pöhöttynyt, punertavat lyhyet hiukset, ruma naama ja tihru silmät?
Vierailija kirjoitti:
tapahtuiko helsingissä?
Tapahtui. Joku alempana kysyi ulkomuodosta niin vastaan tähän. Oli todella hoikka, värjäämättömän näköiset lyhyet hiukset. Tyyli oli jotain 2000-luvun alkua, vetoketjupaita hupulla, bootcut farkut ja Adidaksen Superstar-kenkiä jäljittelevät lenkkarit. Näin kun jäi pois. Oli pakko tsekata.
Ap
mä olisin varmaan tiuskaissut ohimennen sitä työpaikkakiusaajaksi.
Onneksi en ole koskaan joutunut tuollaista ihmistä tapaamaan. Miten joistain kasvaa tuollaisia aikuisia? Joku fiksu voisi kertoa.
Itseä i ärsyttää ruikuttavat aikuiset ihmiset. Jos alkaa itkeä minun tiukoista sanoista niin onko se minun vastuulla että loukkaannutaan kun ollaan sellasia mamma pikku prinsesseoja jotka ei kestä kritiikkiä?
Ap oli varmaan jalat ristissä etupenkillä kuset housussa.
Jos joku häiritsee mene sanomaan äläkä vikikise täällä, no ei taida kantti kestää:D
Kauheita nuo julkisissa kiroilevat melskaajat.mutta kyllä työpaikkakiusaaminen on pahempi ,surullista ;(
tapahtuiko helsingissä?