Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon lihominen on vienyt osan seksinautinnosta

hexa82
30.08.2017 |

Tiedän että monet voivat suuttua viestistäni, mutta totuus on vaan se että vaimoni on viimeisten vuosien aikana pikkuhiljaa lihonut varmaan parikymmentä kiloa suhteemme alkuajoista ja seksin määrä on sen vuoksi romahtanut. Itse urheilen säännöllisesti ja pidän kunnostani huolta.

Rakastan yhä vaimoani, mutta ylipaino on vaikuttanut meidän seksielämään negatiivisesti. Ensinnäkin vaimoni pitää itseään ylipainon vuoksi rumana eikä halua siksi rakastella kovin usein. Ennen meillä oli keskimäärin pari kertaa viikossa kiihkeää seksiä. Nyt on hyvä jos kerran kuussa...

Toiseksi monet seksiasennot ovat nykyään vaikeita. Suhteen alussa kokeilimme usein eri asentoja, mutta nykyään seksi on vaan peruslähetyssarnaajaa, mikä sekin on toki tyhjää parempaa.

En myöskään kiellä sitä että hoikka naisvartalo kiihottaa minua enemmän kuin lihava naisvartalo.

Miten te muut, jotka olette vastaavassa tilanteessa, olette hoitaneet asian?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymällä huorissa ja liitto kukoistaa.

Ps. Tsekit on parhaita.

Vierailija
2/11 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pullukan pillukin hyvältä maistuu, saattaa jopa pieni lihominen naisella iän karttuessa olla hyväksi miehen nautinnoille.

Älä luule että urheilu ja solakkuus Sinulla ovat pystyneet peittelemään iän tuomat rapistumat.

Siitä vaan mamman viereen ja pukille, hyvää se tekee molemmille!

M65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma ei ole minun (vaimo) lihomiseni, aikka toki n. 7kg onkin tullut lisää tässä parin vuoden aikana, vaan minun sairastumiseni, joka vaikeuttaa monia asentoja joita mielellään käytettäisiin. Nuo asennot kuitenkin onnistuisivat, jos mieheni olisi vähän voimakkaampi, ja pystyisi tukemaan minua paremmin niiden aikana, mutta hän ei jaksa tukea, koska on istumatyössä, eikä harasta mitään liikunnallista. Hänkään ei ole lihava, mutta voimaton, ja kunto on huono. 

Että kumpi tässä nyt sitten on varsinainen ongelma, minun sairastumiseni, jolle en voi mitään, vai se ettei mieheni viitsi/jaksa treenata sen verran että jaksaisi itse paremmin.  Joka tapauksessa seksiä on nyt vähemmän kuin ennen.

Vierailija
4/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, niin minäkin jätin omani kun se alkoi lihomaan.

Vierailija
5/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minun lihomiiseni n. 10kg toi yllättäen miehelle lisää nautintoa. Toki ennen ensimmäistä lasta olinkin melkoinen luuviulu.

Mies ei oikein osaa selittää, miten se muutos hänelle vaikuttaa, muuta on jyrkästi kieltänyt minulta laihduttamisen. Toki on entiseen painooni asti olisi itsekkään palata.

N25

Vierailija
6/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi vaimolle toisen raskauden jälkeen +15kg . Ei jaksa muuta kuin maata selällään. Onneksi tapasin ihanan opiskelijatytön, 50kg a-kuppinen blondi. Pysyy parisuhde kasassa kun saa välillä käydä kunnolla purkamassa paineita.

Vierailija
7/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni on kymmenen vuoden aikana kertynyt ehkä. joku 5 kg ylimääräistä. Hänen reisiin ja masuunsa on kertynyt hiukan lisää ja rintoihin on myös tullut lisää pehmoisuutta. Mutta ne eivät ole enää ihan yhtä kiinteät kuin ennen ja hän kutsuukin niitä riippareiksi. Minusta ihan turhaan. Nautin suuresti hänen pehmeästä vartalostaan.

Vierailija
8/11 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläki vaimolle tullu parikymppiä painoa lisää ”lasten piikkiin”. Loppuu ne pikkuhiljaa seksihalut itselläki kun toisella ei kiinnosta kuin velvollisuudesta antaa.

Ja sitte jaksetaan vinkua painoa muttei kehata tehdä sen eteen mitään muuta kuin syödä suklaata vitutukseen.

Vierailija
9/11 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lihoi kahden ekan avioliitto vuoden aikana reilusti ainakin 25 kiloa. kyllähän sitä silti tuli rakasteltua pari kertaa viikossa koska kassit oli tyhjennettävä mutta ei se enää nautinnollista ollut. Maha alkoi jo olemaan osassa asentoja tiellä mutta onneksi olen hyvin varusteltu (23/15 cm) niin ylsi vähän kauempaakin. Sitten onneksi sattumalta tapasin työpaikan pikkujouluissa laihan ja vaimoani liki 20 vuotta nuoremman himokkaan naisen joka selvästi osoitti kiinostusta minuun. Vähän epäröin aluksi seksiä toisen naisen kanssa mutta onneksi tulin järkiini ja lähdin hänen matkaansa. Nyt 6 vuotta myöhemmin käyn samaisella neitokaisella edelleen muutaman kerran viikossa ja vaimokin taitaa vaan olla tyytyväinen kun ei tarvitse seksiä enää harrastaa :) Taitaa siis olla molempien kannalta paras vaihtoehto!

Vierailija
10/11 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos molemmat on olleet suhteen alkuaikoina vartaloltaan timmejä ja sit toinen antaa periksi ja lihoo ja muuttuu vastenmieliseksi. Niin se vaan on että treenatut ja hyvännäköiset yleensä tietää että saisivat samantasoista seuraa ja ajautuvat pettämään. Myös ulkoisesti hyvännäköisiä lähestytään aktiivisemmin, halusi tai ei, ja jos kotona odottaa se läskiintynyt kumppani niin himot vie helposti kännissä vieraaseen sänkyyn. Miehet varsinkin kokevat sen jopa ylpeilyn aiheena jos omaa vaimoa nätimmät ja timmimmät naiset osoittavat kiinnostusta

Vierailija
11/11 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan viesti on kuin suoraan omasta kynästä. Ja makuuhuoneesta.

7v sitten suhteen alussa naiseni oli normaalipainon ylärajalla. Muutaman kilon laihdutus piristi seksielämää kummasti.

Vuosien myötä kilot tulivat takaisin korkojen kera. Nyt puoliso on reippaasti ylipainoinen. Puoliso tiedostaa ongelman, jollain tavoin kärsii siitä muttei tee asialle mitään. Kolmikymppinen keho ei vain pysy kunnossa mallilla, jossa käydään kaksi kertaa viikossa pilateksessa ja loppuaika syödään suklaata ja juodaan siideriä sohvalla. Omasta kunnostani pidän huolta treenaamalla kovaa ja kroppa on pysynyt timmissä kunnossa.

Lihominen on lopettanut seksielämän melkein täysin. On liian vaikeaa kiihottua valaaksi muuttuneesta kauniista naisesta. Ero taitaa olla edessä.