Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen koulun vieressä on 22 000 kanan kanala. Kanat näyttävät pääsevän vapaasti ulos, mutta miten

Vierailija
30.08.2017 |

ne kaikki 22 000 kanaa saadaan sisälle? :D

Tiedän, tämä on nyt vähän kaupunkilaistollo-kysymys, mutta kysyn silti. 22 000 kanaa hätistellään sisälle? :D Paimennetaan? Miten? Kertokaa viisaammat. Onko nämä näitä vapaita ja onnellisia kanoja vaiko vain vapaita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne osaa ihan itse mennä sisälle silloin kun tulee tarve mennä sisälle.

Vierailija
2/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ,joka kanalla on tietenkin oma kukko joka huolehtii siitä.Ohjaa ulos ,etsii pihalla ruokaa ,kutsuu kanan syömään,ja ajaa omalle pesälle munimaan ja joka välissä hedelmöittää munat.Jos haukka näkyy kukko syöksyy turvaan , vain nopeat elävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kanat täytyy saada sisälle ennen kuin kanoille tulee tarve mennä sisälle? Mitäs sitten?

Kyllä tuohon joku "systeemi" on oltava.

ap

Vierailija
4/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on kanala missä on tolkuttoman paljon näitä vapaita kanoja monessa hallissa ja kyllä ne kanat ihan itse menee sinne kanalaan,niillä on siellä pesiä mistä munat menee automaattisesti eteenpäin.

Onhan siellä karanneitakin kanoja vähän joka puolella.

Vierailija
5/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kanat täytyy saada sisälle ennen kuin kanoille tulee tarve mennä sisälle? Mitäs sitten?

Kyllä tuohon joku "systeemi" on oltava.

ap

Sitä systeemiä kutsutaan ruoaksi.

Vierailija
6/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokseenkin paljon pienempi kanala, vain noin 1000 yksilöä, mutta meillä ne ainakin tulee ihan juoksemalla sisälle, kun hoksaavat että ruokaa laitetaan tarjolle. Ei tarvitse kauaa houkutella. Jokunen saattaa jäädä vielä pihalle palloilemaan, mutta ne muutamat on helppo käydä vaikka kantamassa sisälle.

Vierailija
7/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotipihan metsä on sellainen vapaiden lintujen ja oravien metsälä. Saavat elellä vapaasti, mutta tulevat sankoin joukoin meidän pihan ruokintapaikalle kun viedään ruokaa. On se jännä.

Vierailija
8/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä kotieläinpuistossa ja kaikki eläimet saadaan houkuteltua yöksi sisälle ruuan avulla. Se on aika täsmällinen systeemi. Rutiini pysyy samana.

Vierailija
9/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokinta on hyvä houkutin. Lisäksi kanat mielellää nukkuu sisällä yöt. Ainakin pienessä pihakanalassa tykkäävät mennä koppiinsa orrelle nukkumaan. Vaikka olisi ovet auki pihalle saakka. Eivätkä muutenkaan lähde haahuilemaan näköetäisyyttä kauemmas pihapiiristä. Lähinnä petoeläinten varalta hyvä laittaa kanat yöllä suljettujen ovien taakse. Muuten voi tulla kettu repolainen kylään.

Vierailija
10/10 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokseenkin paljon pienempi kanala, vain noin 1000 yksilöä, mutta meillä ne ainakin tulee ihan juoksemalla sisälle, kun hoksaavat että ruokaa laitetaan tarjolle. Ei tarvitse kauaa houkutella. Jokunen saattaa jäädä vielä pihalle palloilemaan, mutta ne muutamat on helppo käydä vaikka kantamassa sisälle.

Jalka-, lento- vai peräti golf-?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän