Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppauksen iloista =)

Vierailija
04.04.2006 |

Mä olen täällä aikasemminkin hehkutellut kappausta mutta nyt on taas pakko kertoa!! Alkuun paino putosi vajaassa 2 viikossa 5kg. Sitten painonpudotus lakkasin mutta.... kiinteytyminen on alkanut!!! Tissit kasvaa (missä muussa dietissä voisi käydä näin???) vyötärö ja reidet kaventuu ja yllätys yllättys mä entinen lattaperse olen saamassa ihanan pyöreän pepun!! Ihmettelin et miksi housut kiristää ja tuntuvat oudoilta vaikka kaikki puolituntemattomatkin kehuvat hoikistumistani, mut sehän johtuukin siitä että lihakset ovat saaneet kunnon ravintoa ja nyt mun läskilättäperse on muuttumassa pyöreämmäksi ja kiinteämmäksi. Onneksi ostettiin eilen kuntopyörä... se varmasti lisää tämän dietin tehoja. Mä olen hurmioitunut!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkarpit esim. käyttävät kokojyvätuotteita(rajoitetusti), samoin hedelmiä. Mene sinne karpit nettiin, löytyy auttavaisia ihmisiä. Kannattaa tosin ensin tutustua palstaan, monet asiat sieltä löytyvät ihan haku-käytännön kautta. Tsemppiä!

Vierailija
2/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nyt kk karppausta takana ja todellakin kroppa näyttää todella hyvältä. Painoa lähteny 6kg ja senttejä ihan hirveesti. Lähes kaikki vaatteet on jo aivan liian suuria. Kaikista parasta tässä on että ainakin näkyvä selluliitti on kadonnut taivaan tuuliin ja myöskin se että iho voi todella hyvin...

Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon karppauksen aloittaminen onnistuu? Kuolen, jos en saa perunaa ja pastaa ym. hyvää...

Vierailija
4/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kituuttanut itseäni pv-pisteillä joilla kyllä kertaalleen laihdutinkin 30kg joista 2 raskauden jälkeen oli tullut takaisin 13kg. Nyt siis vielä noin 10kg ajattelin saada painoa pois mutta kiinteytyminen on tärkeämpää kuin kilot :)

Karppausta aloitin kokeilemaan ihan vain huvin vuoksi kun siitä niin paljon täällä kuin muuallakin on puhuttu ja todella positiivin yllätys on ollut. Onneksi en ollut niin skeptinen että olisin silkata skeptisyydestä pilannut itseltäni tämän ilon.

Minä hyvä karpaan eli syön myös täysruisleipää jonkin verran ja aamuisin ihan perinteistä grahampaahtoleipää juustolla 2 kpl koska se on aina ollut suurin herkkuni.

-ap

Vierailija
5/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt jo pian 4 vuotta suupielissä haavaumat joihin ei auta muu kuin kahden viikon kortissonihoito, jolla siis häipyvät hetkeksi ja tulevat taas uudestaan. (pysyvät pois vaihtelevasti viikon- 2viikkoa) Nyt karppauksen aikana näitä haavaumia ei ole juuri ollut, yhden kerran tunsin että nyt taas on haavauma tulossa ja laitoin kortisoonia ja aamulla ei enää ollut mitään...

Ja kerron nyt vielä, että lääkärissä ole laukkonut näiden suupielien kanssa ties kuinka monta kertaa ja ainoa apu jonka sieltä olen saanut on toi kortisoonivoide....

Vierailija
6/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoli vuotta laihduttaa, ei ne kilot viikossa takaisin tule.

Vierailija
7/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin karppauksen n. 4 kk synnytyksen jälkeen, kun loput kilot eivät meinanneet lähteä millään. Eka viikolla (induktiolla) lähti 3 kg ja seuraavalla vielä kilo. N. 7 kg lähti yhteensä kk aikana. Olo on mitä mainioin eikä tee mieli perunaa ym. ollenkaan.

Vierailija
8/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos, niin mitä marjoja? Mustikkaa? Vadelmaa?

Vierailija
9/34 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvike Pitoisuus / annos gr

1 Karpalo 3.5 100

2 Vadelma 4.1 100

3 Karviainen 5.4 100

4 Pihlajanmarja 6.3 100

5 Tyrnimarja 6.3 100

6 Mustikka metsä- 6.4 100

7 Puolukka 6.8 100

8 Marja keskiarvo 7.2 100

9 Punaherukka 7.5 100

10 Suomuurain lakka, hilla 7.8 100

Vierailija
10/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpatessa juoda kahvia, mehua, limua?

Vierailija
11/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaankaan perehtynyt, mutta kuulostavat hyvin saman tyylisiltä jutuilta. Kun syö paljon lihaa pitää muistaa juod vettä myös paljon, ettei tule myrkytystilaa! Näin mä oon ollu ymmärtävinäni...

Vierailija
12/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitkeästi koitan jatkaa, kun saan täältä lukea näitä onnistuneita pudotuksia!

vaikuttaakohan tuohon laihtumisen nopeuteen se,

kuinka paljon on laihdutettavaa?

itsellä kun olisi vaan muutama kilo,

taitaa lähteä aika nihkeesti verrattuna isompaan ihmiseen...

Vierailija
13/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että mulla on ainakin vaikuttanut kilojen määrä, koska olen laihtunut karppauksella n5kg viidessä kuukaudessa ja 2 olisi vielä tiputettavaa. TOSIN olen kiinteytynyt ja lihakset tietty painvat enemmän kuin läski. Mahani ei ole ikinä ollut näin hyvässä kunnossa eli ikuiset mahavaivat ovat tiessään!

Vierailija
14/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietoisesti karpannut, mutta minun ruokavalio taitaa olla aika lähellä hyväkarppausta. Taidanpa tutustua aiheeseen. Raskauksien jälkeen -20 kg/3kk. Tosin olen myös imettänyt.

Vierailija
15/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei varsinaisesti ole ylipainoa (176 cm ja 65 kg), mutta vyötärönympäry on kriittisen 80 cm rajan toisella puolella.

Karppasin tannoin kuukauden ja vyötäröstä lähti 4 cm, vaikka paino tippui vain yhden kilon. Uskon vahvasti karppaukseen. Mutta minusta oli vaikea ylläpitää sitä, koska rakastan lettuja, pizzaa, muroja... Toinen vika oli se, että en koko kuukauden aikana kyennyt harrastamaan liikuntaa. Huippasi jatkuvasti (en ollut atkinsonilla, vaan poistin vain viljat, perunat ja sokerit).

Kiitos kuitenkin muistutuksesta, että aloitan kuukauden dieetin taas lähiaikoina.

Vierailija
16/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse pyöristyy ja rinnat kasvaa..eikä tarvi tehdä mitään muuta kuin vähentää hiilihydraattien määrää!

ihanko totta, oikeasti? *huoh*

Vierailija
17/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli 2 vkoa täyteen ja jokainen puoltuttu ihmettelee mitä mulle on tapahtunut. Painoa ei ole tippunut kuin (no hehee, onhan tämäkin paljon) 4kg mutta ruumiinrakenne muotoutuu selvästi!

Miehen laitoin kans samalle dieetille ja siltä putoo jo housut päältä. Sille kaikki " raskauskilot" on kertyneet vyötärölle, joten eron huomaa hetkessä. Sekin on tosi innostnut ja kyllä tästä tosiaan taitaa meillekkin tulla elämäntapa. :) Laittakaas hyviä linkkejä tai ruokaohjeita!!

Vierailija
18/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viikon aikana lähti 1,5kg.

Sen jälkeen paino on pysynyt samassa.

3 viikkoon ei ole pudonnut...

En kuitenkaan lannistu,uskon että se vielä

tästä putoaa.

Johtunee (ehkä) myös siitä

että pudotettavaa on vain 7-8kg kaikenkaikkiaan.

Onko muille käynyt näin,että

hyvän alun jälkeen paino on jumittunut?????

Vierailija
19/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko käynyt kysymässä asiaa karppaus. info :sta? Siellä on paljon keskustelua painon jumiutumisesta. He puhuvat, että jokaiselle ihmiselle on olemassa oma hiilihydraattimääränsä ja luulen, että sinä saat niitä liikaa tai jotain.

Vierailija
20/34 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 36 kiloa jäljellä :))

Ja mikä parasta; ei ole tarvinnut luopua suklaasta. Syön joko sokeritonta suklaata tai 70% kaakaosuklaata.

Hedelmät otan käyttöön kuukauden tiukemman ruokavalion jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi