Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti sinkkunainen--ollaanko sinulle kateellisia?

Vierailija
30.08.2017 |

Olen eronnut vuosia sitten, kroppa kunnossa, talous kunnossa, isot lapset, oma vapaus, omat lomat ja etenkin tyytyväisyys elämääni. Joskus saan ikäviä kommentteja naisilta. En millään tavalla tuo esiin tilannettani, en kadehsi suhteessa olevia. Parisuhde-elämän olen jo kokenut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Jotkut varmaan kadehtii vapautta ja hyvää taloudellista tilannetta, mutta enemmistö varmaan säälii että "joudun" elämään aina yksin.

2/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, uusi vauvapalstatermi VESI.

VapaaEhtoisesti SInkku.

Itse asiaan sanoisin että elämäänsä tyytyväisill eollaan usein kateellisia. Olivatpa ne tyytyväiset sitten siiderivalaita, Vesijä tai mitä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut keneltäkään älykkäältä naiselta mitään negatiivista kommenttia.

Älyttömältä kyllä sitäkin enemmän.

Joidenkin miesten mielestä nainen ei ole olemassa ja elämässä täällä muuta kuin kuin p...luna tai jotenkin muuten hyödynnettävänä.

Eli yksin oleva nainen on jotenkin aina tupsahtanut lähietäisyydelle vain sitävarten, että he voisivat jotenkin saada siivun siitä naisesta.

Kun naista ei kiinnosta tai pitää vääränä tätä voikin tätä sitten haukkua ja muuta.

Vierailija
4/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti kateellisia, mutta usein esim. vanhemmat sukulaiset kyselevät, että joko olet jonkun miehen löytänyt. Silloin vastaan vain että en ole enkä ole aikeissa etsiäkään, viihdyn hyvin yksin.

Vierailija
5/5 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tätä omahyväisenä, mutta saan paljon katseita miehiltä ja myönteisiä sanoja naisilta, kaikenikäisiltä. Muutama mies on ehdottanut treffejä, mutta kieltäydyn kohteliaasti.

Olen vapaudesta nauttiva ja työpäivän jälkeen tarvitsen runsaasti omaa aikaa. Nukun halutessani, teen reissuja tahtoni mukaan. 

Lapset olen kasvattanut, avioliiton elänyt.

Ei minulta puutu mitään ja etenkään vapaudestani en luovu. Mies voisi olla kaverina ja matkaseurana, ilman mitään seksuaalista. Eipä tuollaisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän