Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehoaako miehiin paremmin se, että nainen on vaikeasti tavoiteltava eikä ota itse mieheen yhteyttä sen kummemmin, vai juuri päinvastoin.

Vierailija
29.08.2017 |

Ettei se luule että olen liian päällekäyvä ja kiinnostunut mutta ettei luule myöskään etten ole kiinnostunu lainkaan.

Kaikkea minäkin mietin kun pitäis mennä nukkumaan :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiä ei pidä heti harrastaa, mutta kyllä kiinnostus täytyy näyttää.

Vierailija
2/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seksiä ei pidä heti harrastaa, mutta kyllä kiinnostus täytyy näyttää.

Harrastettiin kolmannella kerralla kun nähtiin... saakeli. Ahdistaa kun ei osaa lukea toista.

Se on joka kerta itse kuitenkin aina kysynyt että nähdäänkö, mut näkemisen jälkeen on puhelimessa tosi vaisu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen itse ilmaista kunnolla jos on kiinnostunut. Turha haaskata aikaa tyyppeihin joille sinä et ole riittävän kiinnostava, vai mitä?

Vierailija
4/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ku tietäis!

Vierailija
5/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kiinnostus naisen aloitteellisuuteen tai seksin harrastamiseen kaadu. Sitä vain ei silloin ole ollut alunperinkään tarpeeksi. Tuo on vain naisten tekosyy olla pakkien pelossa passiivinen.

Tai no, kilttimiehet tuo tietenkin karkoittaa, mutta se lienee vain hyvä juttu. 😂

Vierailija
6/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Joku tykkää nimenomaan itse saalistaa. Joku toinen on jo kyllästynyt vaikeasti tavoiteltavaa leikkiviin ja on alkanut itse sellaiseksi.

Vierailija
7/7 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toivon että nainen on suora ja avoin. Jos on kiinnostunut, näyttää kiinnostuksensa, eikä flirttaile tai johda harhaan jos ei ole. Kun mies ilmaisee kiinnostuksensa, vastaa rehellisesti sen mukaan mitä itse tuntee. m41