Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan lähipiirissäni ei tiedä, etten oikeasti ole käynyt lukiota loppuun.

Vierailija
29.08.2017 |

Kukaan ei tiedä, että minulta on jäänyt lukio kesken. Minulle jopa pidettiin yo-juhlat, vaikka oikeasti olen opiskellut vain noin 55 kurssia lukion kursseista. Olen aina ollut TODELLA tunnollinen ja hoitanut asiat viimeisen päälle, tai näin ainakin luullaan.

Tällä hetkellä teen töitä, jossa lähes kaikki kollegat ovat maistereita. Uskon että ihmiset töissä luulevat minun olevan myös kouluni käynyt.

Lähipiiri kannustaa opiskelemaan alaa millä tällä hetkellä työskentelen. Ongelma on se, etten minä voi pyrkiä, sillä ilman 2. asteen suorittamista yliopistoon on mahdoton päästä. Nyt olen miettinyt, että opiskelisin lukion salaa loppuun muilta. Pelottaa vaan, että miten jaksan.

Aikamoisen sopan olen keittänyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain aikuislukioon mars, sulla on kurssit aika lailla varmasti kasassa eli kirjoitukset keväällä ja se on melkein sillä selvä.

Vierailija
2/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat piti sulle yo-juhlat? Eikö ne yhtään ihmetelleet, että sä et ollut mukana siellä rivissä hakemassa lakkiasi ja todistustasi? Eikä juhlissakaan kukaan halunnut nähdä sitä yo-paperia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat piti sulle yo-juhlat? Eikö ne yhtään ihmetelleet, että sä et ollut mukana siellä rivissä hakemassa lakkiasi ja todistustasi? Eikä juhlissakaan kukaan halunnut nähdä sitä yo-paperia?

Valmistuin vuoden myöhässä ja asuin jo omillani. Juhlat pidettiin veljeni rippijuhlien yhteydessä pari viikkoa myöhemmin kuin päättäjäiset olivat. Vanhemmat asuu eri paikkakunnalla kuin minä. Sain heidät vakuuteltua, että juhlat juhlitaan sillon kesäkuussa, eikä heidän tarvitse koululle päättäripäivänä tulla.

Kyllä, olen todella hyvä valehtelemaan. Tässähän sitä valhetta on jo eletty yli kuusi vuotta.

Vierailija
4/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuossa tilanteessa motivaation olevan korkealla! Ja sitten kun valmistut, niin hipsit salaa hakemaan lakkisi ettei kukaan huomaa.

Vierailija
6/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta noilla uskottelutaidoilla luulisi pärjäävän hyvin muutenkin tässä kieroutuneessa yhteiskunnassa. 

Vierailija
7/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika patologista. Onko sinulla ankarat vanhemmat kun miellyttämisen halu on noin paljon voimakkaampi kuin totuuden kertominen?

Vierailija
8/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene opiskelemaan joku toisen asteen tutkinto. Sen jälkeen voit hakea myös yliopistoon.

Vierailija
9/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa kuvattu valehtelu- ja teeskentelytaito viittaa jo persoonallisuushäiriöön, siihen narsissin tuoksuiseen. Ei ole normaalin ihmisen käyttäytymistä.

Vierailija
10/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tuossa tilanteessa motivaation olevan korkealla! Ja sitten kun valmistut, niin hipsit salaa hakemaan lakkisi ettei kukaan huomaa.

Ei siinä mitään lakkeja tarvitse hakea. Todistuksen saa kotiin postissa.

Vierailija
11/11 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sopivasti syksy ja lukukausi alkamassa. Iltalukiossa käy ja suorita tentit. Jos joku kysyy voit valehdella arvosanojen korottamisesta. Sinä olet jo henkisesti tuhoutunut, mutta käy nyt koulu kuitenkin loppuun.