hammaslkäri löysi PUNAJÄKÄLÄÄ suustani..??
onko jollain muulla?
tosi fresh-olo... jäkälätt kasvaa suussa...
Kommentit (22)
punjäkäln (suussa) ja suusyövän yhteys?
Mutta ei kannata kovasti huolehtia. Käyt vaan vähän tiheämmin kontrolleissa.
Mun miehellä oli punajäkälää jaloissa, sai valohoitoa kymmenen kertaa ja paranivat hyvin.
nyt meni taas yöunet pitkäksi aikaa.-.
-ap
nyt meni taas yöunet pitkäksi aikaa.-.
-ap
vai punajäkälä?
vai punajäkälän jälkeinen suusyöpä?
Punatäplähilseilystä olen kärsinyt, en kuitenkaan punajäkälästä.
Siis sinä, jolla on se syövän esiaste suussa.
Siis sinä, jolla on se syövän esiaste suussa.
http://www.terveysportti.fi/pls/kh/kaypahoito?suositus=hoi07025
riski suusyöpään on aika pieni
luin,että toisin kuin muut syövät, suusyöpä kehittyy pahimmillaan muutamassa kuukaudessa, ja se on rajua... edelleenkö olet "esiasteella"?
kuinka usein tarkastuksia?
luin,että toisin kuin muut syövät, suusyöpä kehittyy pahimmillaan muutamassa kuukaudessa, ja se on rajua... edelleenkö olet "esiasteella"?
kuinka usein tarkastuksia?
koepalan ja oli minusta huolissaan. Käyn tarpeen vaatiessa hammaslääkärissä, mutta uusi lekurini ei ole ottanut suuhuni kantaa, työpaikkalääkärini tietää asiasta, mutta säännöllisiä tarkastuksia ei ole, eikä tule!
Itse näen silmällä että suuria muutoksia tänä aikana on tullut.
Ex-appiukollani oli, ja kohtalo oli kamala.
[iÖö..siis odottelet vaan että kuolet?.
[/quote]
Että poltat, vaikka on jo syövän esiaste. Toivottavasti ei kuitenkaan siitä pahene.
mikset mene hoidattamaan itseäsi,8?
pieniä lapsiakin.. eikös ne äitiään tarvitsisi hieman pidempäänkin...?
tietty,jos on esim. isä,joka jää huolehtimaan lapsista,niin ymmärrän hieman paremmin... itselläni jos olisi tuo tilanne, lapsistani ei jäisi huolehtimaan kuin sosiaaliviranomaiset, ja se ajatus riipii rintaa..
mikset mene hoidattamaan itseäsi,8?
pieniä lapsiakin.. eikös ne äitiään tarvitsisi hieman pidempäänkin...?
tietty,jos on esim. isä,joka jää huolehtimaan lapsista,niin ymmärrän hieman paremmin... itselläni jos olisi tuo tilanne, lapsistani ei jäisi huolehtimaan kuin sosiaaliviranomaiset, ja se ajatus riipii rintaa..
ja poskista palat.
Mun miehellä oli punajäkälää jaloissa, sai valohoitoa kymmenen kertaa ja paranivat hyvin.