Varakkaan näköinen perhe osti einespizzaa ja mehutiivistettä Prismasta
Seurasin tätä perhettä ihan vain mielenkiinnosta koska oli niin varakkaan näköinen, kaikilla hienot vaatteet ja lapsilla uudet tyylikkäät iPhonet. Yllätyksenä huomasinkin, että he ostivat einespizzaa ja sitten menivät mehuosastolle ostamaan mehutiivistettä.
Mitä ajattelette tällaisista ihmisistä?
Kommentit (31)
En minä tällaisista ihmisistä ajattele mitään, mutta sinä ap olet aikamoinen kusipää kun vakoilet toisia ja vieläpä useamman osaston verran.
En ajattele mitään erityistä tuosta. Jokainen ostaa mitä tykkää. Ei ole minun asiani vahtia ja arvostella toisten ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
En minä tällaisista ihmisistä ajattele mitään, mutta sinä ap olet aikamoinen kusipää kun vakoilet toisia ja vieläpä useamman osaston verran.
Se on minun harrastus, että menen kauppaan valitsen jonkun henkilön, ketä seuraan. Teen tietynlaista tutkimusta tällä tavalla.
ap
Tuollaisista en ajattele mitään.
Sinunkaltaisistasi ajattelen: Voi Luoja, mikä idiootti.
Heille oli tulossa vieraita ja halusivat tarjota parasta.
Yks akka kerran kyttäsi mun ostoskärryjä. Oikeen kaula pitkällään kyyläs mitä ne pitää sisällään. Katpin sitä vihasesti ja se meni ihan punaseks raukka
No eipä yllättänyt jos käyttävät wt-puhelimien kuningasta eli iPhonea.
Kerro ap mitä sinä heistä ajattelit?
Mehutiiviste on aika hyvä ja kätevä tapa valmistaa hyvää juomaa ja etenkin jos haluaa valita itse makeuden ja tehdä isoa määriä kerralla. Ei kerro ihmisen varallisuudesta paljoa mitään. Einespizzoja ostaa kyllä lähes kaikki silloin kun ei jaksa oikein kokkailla, oli sitten pankkitilillä muutama euro tai paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minun harrastus, että menen kauppaan valitsen jonkun henkilön, ketä seuraan. Teen tietynlaista tutkimusta tällä tavalla.
ap
Ap hyvä, tuo ei ole harrastus, tuo on sairaus. Sairaus on nimeltään sairaalloinen uteliaisuus ja pakonomainen tarve seurata toisia. Toivottavasti emme kohtaa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Että he ovat köyhiä. iPhone on jokin osamaksudiili ja hienot vaatteet ovat alennusmyynnistä bongattuja ja ostettuja.
ap
Ajattelen että olet aika karmiva tyyppi.
Voi voi,etpä osunut viime viikolla alkoon kun minä tuulihousut jalassa ja tikkitakki päällä ostin pullon samppanjaa ja pari konjakkia.Yht.n.180 e.
Pyöristyttävää! Ei lainkaan akateemista.
Kun ihmisillä on liikaa aikaa ja tylsä elämä, tähän päätyy. Täytyy tunkea nokkansa toisten elämiin. Oikea ratkaisu olisi hankkia siihen omaan elämäänsä iloa, väriä ja monipuolisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että he ovat köyhiä. iPhone on jokin osamaksudiili ja hienot vaatteet ovat alennusmyynnistä bongattuja ja ostettuja.
ap
Köyhiä?? Mä olen köyhä ja ihmettelen mitä moskaa keskiluokkaiset ihmiset kaupasta ostaa eli ihme päätelmä. Mitä varakkaat sun mielestä sitten ostaa?
Varakkaan näköinen perhe osti einespizzaa ja mehutiivistettä Prismasta
Kuulostaa joltain Iltalehden tai Ilta-Sanomien otsikolta. #uutiskynnysylitetty
Hui kauheeta! Miten ap selviät tästä traumasta???
Pihejä ovat vaan. Varakkaiden perisynti.