Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOkuisten tiistai***

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille jotka vielä lukee pinoa tähän aikaan :)

Meitsi kävi tänään lääkärissä ja sain suppareiden takia saikkua tuonne pääsiäiseen saakka, jonka jälkeen on enää kymmenen työpäivää ennenkuin alan lomailemaan eli huh miten vähän.

Mä alankin sitten löhöillessäni suunnittelemaan vauvan huoneen väriä ja lukemaan ohjeita miten mies sen maalaa yms :) Olen suunnitellut tosi vaalean keltaista siis sellaista joka ei hirveästi loista värillään vaan on aika hillitty eli ei mikään ihan perinteinen lastenväri.

Luin, että ihanaa tällä viikolla alkaa sikiölle kehittymään keuhkoihin sitä surfakaattia tai mitä se nyt oli eli keuhkot alkaa vähän kehittymään enemmän.

Pia rv:lla 24 jo mennään eli 23 viikkoa täynnä

Vierailija
22/22 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myöhään koneella. Poika unten mailla ja äidillä hetki omaa aikaa :)

Uusille myös minun puolestani tervetuloa, unohdin aiemmin toivottaa :)

kaivarin nyyttäreitä kovasti jo odottelen :) siinä vaiheessa minullakin on jo aamukampa käytössä.. Voi kun sinne on niiiiin pitkä matka.

Bunnydays: Tuplavaunujen hintaa saa hieman laskettua jos esim Emmaljungan yhdistelmiin ostaa Emman lämpöpussit (vai mikä niiden virallinen nimi onkaan). Kaikki missä lukee Emmaljunga valitettavasti maksaa hunajaa :( esikoisen aikana saimme myös hiemen tingittyä hintaa kun keskitimme ostoksiamme (silloin sitä hankittavaa riittikin). valitettavasti Esim Lastentarvike ilmoittaa suoraan etteivät tingi hinnasta, tai meille ilmoittivat -04 mutta saimme kyllä kaupantekijäisen mikä lienee sama asia.

Omaa oloa vielä lopuksi: Tänään pari työkaveria ihastelivat vauva masuani (heidän oma ilmauksensa). Kyllä huvitti kun mietin mitä juuri eilen kirjoitin pinoon :) kuulema huomaa että vauvaa odotan. Se kuulosti mukavalta. Näin lihavana ihmisenä nämä raskausmahat ovatkin ainoat mitä olen ylpeydellä esitellyt (noniin hössötykseksihän tämäkin meni ;) )

Nyt telkan ääreen! Huomiseen tytöt :)

pubu ja Unski rv 20+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla