Pitääkö miehesi Selännettä jumalana?
Jos niin on voisitko hiukan takoa järkeä sen päähän?
Kommentit (18)
Ei, pitää häntä turhakkeena kuten muitakin urheilijoita, muusikoita, missejä, jne.
Ei todellakaan. Meillä vaihtuu heti kanava jos selänne vilahtaa telkkarissa.
Ei, mieheni pitää älykkäistä, koulutetuista ihmisistä, kuten hän itse.
Ei. Mieheni jumala on Sami Hyypiä.
Ei, ei ole kiinnostunut penkkiurheilusta.
Ei pidä. Ei välitä jääkiekosta tuon taivaallista.
Ei, mieheni ei pidä sitä yhtään mitään. Sama pätee muihinkin urheilijoihin. Säälin urheilufanaatikkojen vaimoja ja tyttöystäviä.
Ei pidä. Ei nosta ihmisiä jumalantasolle, vaikka Selännettä ja montaa muutakin arvostaa jääkiekonpelaajana.
No ei :D Olisi outoa nostaa lapsuudenkaveri jumalan arvoiseksi.
Ei. Mieheni noudattaa ensimmäistä käskyä: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia "
Ei pidä. Ei pidä Selänteen julkisuushakuisuudesta nykyään, vaikka iso jääkiekkofani onkin. Arvostaa entisistä kiekkoilijoista esim. Saku Koivua, joka on hyvin vähän julkisuudessa, ja Amerikan taalansa on investoinut Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mieheni noudattaa ensimmäistä käskyä: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia "
Minun mieheni noudattaa tästä versiota "Minä olen Vaimo, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
En ole ikinä nähnyt sen katsovan jääkiekkoa, joten tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni noudattaa tästä versiota "Minä olen Vaimo, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Tälle iso peukku :D
Ei pidä. Seuraa jääkiekkoa aktiivisesti, mutta ei nyt sentään jumaloi entisiä tai nykyisiäkään pelaajia. Pelaajat pelaajina ja jumalat jumalina.
Ei:) Ovat vanhoja pelikavereita, miestäni jopa haastateltiin siihen sen elämänkertaan.