Vuonna 2050 naisilla ei ole enää suuria ulkonäköpaineita
Tuohon aikaan monella miehellä on käytössään seksirobotti, joten naisia ei enää esineellistetä eikä heiltä vaadita tietynlaista ulkonäköä. Naisten ulkonäkö vapautuu ja he muuttuvat seksiobjekteista ihmisiksi. Seksirobotin ulkonäön saa valita juuri sellaiseksi kuin mistä tykkää, joten naisten ulkonäköä ei enää vahdata ja kuolata.
Miesten yllämainittu toimintahan (naisten kuolaaminen) johtuu siitä, että kyseiset miehet elävät puutteessa tai ovat muuten tyytymättömiä seksielämäänsä. Kun seksielämää on ja saa tehtyä sen juuri sellaiseksi kuin haluaa, ei tule tarvetta esineellistää naisia.
Tämänhän pitäisi olla hieno asia naisille, jotka valittavat olevansa miesten silmissä vain lihapaloja.
Itse olen 6-kymppinen vuonna 2050, onneksi. Olisi kammottava ajatus elää nuorena ihmisinä tuollaisessa yhteiskunnassa tai pahimmassa tapauksessa syntyä yhteiskuntaan, jossa miehet pökkii nukkeja.
Maailmasta on tulossa todella sairas.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2050 geenitekniikkakin ja kantasoluhoidot on niin pitkällä että esim. vanhenevaa ulkonäköä voidaan todennäköisesti "korjata".
Mitä sitten? Ei miehiä tuohon aikaan enää naisten ulkonäkö kiinnosta.
On hyvä että nämä miehet itse pitävät huolen siitä että heidän perimänsä poistuu geenipoolista. Miehet jotka näkevät naiset vain objekteina kuolevat sukupuuttoon ja ihmiskunta muuttuu.
Mutta tuohan on hyvä juttu. Sitten miehet ovat ihan muusta syystä naisten kanssa. Vain seksiä haluvat pamputtavat niitä nukkeja eivätkä lisäänny ja naisia muista(kin) syistä arvostavat viettävät laatuaikaa naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuohan on hyvä juttu. Sitten miehet ovat ihan muusta syystä naisten kanssa. Vain seksiä haluvat pamputtavat niitä nukkeja eivätkä lisäänny ja naisia muista(kin) syistä arvostavat viettävät laatuaikaa naisten kanssa.
Minusta miehen kanssa seksi on juuri se paras juttu. Siksi tämä ei itseäni miellyttäisi, ja olenkin kiitollinen että tuon aika ei vielä ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valk.rotukin on jo tuokon aikaan sukupuuttoon kuolemassa. Valkoisia on nyt enää 10% maailman väestöstä ja kansainvaellus on jo alkanut
Blondeja on valkoisista myös vähemmistö, joten tässä pllaan viimeisiä blondeja :D.
Itse taidan kasvaa jo koiranputkea 2050.
Tai sitten on vielä suuremmat ulkonäköpaineet kun pitää kilpailla virheettömien robottien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on vielä suuremmat ulkonäköpaineet kun pitää kilpailla virheettömien robottien kanssa?
Miten siihen pystyisi? Ei se ole mahdollista. Tälläkin hetkellä monen pitää rajoittaa tai jopa luopua aikuisviihteestä, jotta oikea nainen kiinnostaisi. Ap ei ihan osu napakymppiin, robotit eivät tule olemaan se keino, vaan virheetön VR. Joku urpo ajatteli nyt valtion rautatietä.
Jos virheettömät robotit edes ovat mahdollisia 2050, epäilen, niin ovat vielä aivan liian kalliita pulliaiselle.
Westworld on muuten aika hyvä sarja, mutta semmoiselle tasolle emme pääse 2000-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä että nämä miehet itse pitävät huolen siitä että heidän perimänsä poistuu geenipoolista. Miehet jotka näkevät naiset vain objekteina kuolevat sukupuuttoon ja ihmiskunta muuttuu.
Kyllä keinokohdut ovat tuohon aikaan jo arkipäivää. Johan niitä on käytetty muiden eläimien kasvattamiseen (esim. hait). Naisen merkitys yhteiskunnalle ja miehille sen sijaan romahtaa, kun lapsia saadaan tehtyä ilman heitä ja seksikin hoituu taudeitta ja vahinkoraskauksitta robottien kanssa. Mitäköhän tämä tulee tarkoittamaan naisten oikeuksien kannalta, kun miehillä ei ole enää paljoakaan syytä puolustaa naisia.
Jos nykymenoa jatketaan luulen että käy näin.
Islamin annetaan valtaa lisää tilaa. Tämä on kaikkien mielestä hyvä juttu koska tuon rajoittaminen olisi törkeää rasismia.
Islamin alaisuudessa naisilla on kokovartalon peittävä asu mikä on hiano juttu naisten vapauttamisen kannalta koska ei tarvitse kärsiä ulkonäköpaineista.
Ulkonäköä ei tarvitse pohtia myös parinvalinnan suhteen koska perheiden päät sopivat avioliitot. Ei tarvitse houkutella kumppania ankarassa ulkonäkökilpailussa toisten naisten kanssa.
Kaikki voittavat.
Maailmanlopput tulee ennen stiä, neno on sen mukaista,
Moraali, sodat,luonnonvarojen loppuminen jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keinokohdut ovat tuohon aikaan jo arkipäivää. Johan niitä on käytetty muiden eläimien kasvattamiseen (esim. hait). Naisen merkitys yhteiskunnalle ja miehille sen sijaan romahtaa, kun lapsia saadaan tehtyä ilman heitä ja seksikin hoituu taudeitta ja vahinkoraskauksitta robottien kanssa. Mitäköhän tämä tulee tarkoittamaan naisten oikeuksien kannalta, kun miehillä ei ole enää paljoakaan syytä puolustaa naisia.
Keinokohtu ei riitä, tarvitaan myös munasolu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet muiden miesten ajattelevan asiasta,haluavat naisia "ystäviksi" vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä saadaan kyllä naisilta kerättyä. No problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2050 munasolu luodaan kantasolusta.
Mitä se kertoo miehistä että ne panee nukkeja..? Jo nyt..! Sama ku ruumista nus.is..
Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vuonna 2050 miehet haluavatkin hankkia niitä lapsia? Täälläkin oli keskustelu jossa miehet sanoivat että isyys ei tuo mitään lisäarvoa miehen elämään. Lapset ovat kuulemma pelkkiä riesoja joihin uppoaa ihan liikaa rahaa.
Vuonna 2050 geenitekniikkakin ja kantasoluhoidot on niin pitkällä että esim. vanhenevaa ulkonäköä voidaan todennäköisesti "korjata".