Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuonna 2050 naisilla ei ole enää suuria ulkonäköpaineita

Vierailija
29.08.2017 |

Tuohon aikaan monella miehellä on käytössään seksirobotti, joten naisia ei enää esineellistetä eikä heiltä vaadita tietynlaista ulkonäköä. Naisten ulkonäkö vapautuu ja he muuttuvat seksiobjekteista ihmisiksi. Seksirobotin ulkonäön saa valita juuri sellaiseksi kuin mistä tykkää, joten naisten ulkonäköä ei enää vahdata ja kuolata.

Miesten yllämainittu toimintahan (naisten kuolaaminen) johtuu siitä, että kyseiset miehet elävät puutteessa tai ovat muuten tyytymättömiä seksielämäänsä. Kun seksielämää on ja saa tehtyä sen juuri sellaiseksi kuin haluaa, ei tule tarvetta esineellistää naisia.

Tämänhän pitäisi olla hieno asia naisille, jotka valittavat olevansa miesten silmissä vain lihapaloja.

Itse olen 6-kymppinen vuonna 2050, onneksi. Olisi kammottava ajatus elää nuorena ihmisinä tuollaisessa yhteiskunnassa tai pahimmassa tapauksessa syntyä yhteiskuntaan, jossa miehet pökkii nukkeja.

Maailmasta on tulossa todella sairas.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... mulla ei ole nytkään ollut mitään ulkonäköpaineita. Ap:lla taas  mielessä on vain seksi. Sääliksi käy ap:ta.

Tärkeämpiäkin pohtimisen aiheita olisi mutta ap:n sanko on perin syvä, ap siellä pohjalla ja näkymä rajattu. Köyhää on elämä.

Vierailija
22/24 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että nämä miehet itse pitävät huolen siitä että heidän perimänsä poistuu geenipoolista. Miehet jotka näkevät naiset vain objekteina kuolevat sukupuuttoon ja ihmiskunta muuttuu.

Kyllä keinokohdut ovat tuohon aikaan jo arkipäivää. Johan niitä on käytetty muiden eläimien kasvattamiseen (esim. hait). Naisen merkitys yhteiskunnalle ja miehille sen sijaan romahtaa, kun lapsia saadaan tehtyä ilman heitä ja seksikin hoituu taudeitta ja vahinkoraskauksitta robottien kanssa. Mitäköhän tämä tulee tarkoittamaan naisten oikeuksien kannalta, kun miehillä ei ole enää paljoakaan syytä puolustaa naisia.

Ai vuonna 2050 miehet haluavatkin hankkia niitä lapsia? Täälläkin oli keskustelu jossa miehet sanoivat että isyys ei tuo mitään lisäarvoa miehen elämään. Lapset ovat kuulemma pelkkiä riesoja joihin uppoaa ihan liikaa rahaa.

Niin, on olemassa sekä miehiä että naisia, jotka eivät halua lapsia. On myös sekä miehiä että naisia, jotka haluavat lapsia. Ei tämä niin vaikea asia voi olla ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole suuria ulkonäköpaineita edes vuonna 2018. Miehet antavat Tinderissä sydämen keskimäärin 47 % naisista, naiset 15 % miehistä. Miehillä ne ulkonäköpaineet ovat.