MARRASMAMMOJEN tiistaiturinat..
Mä en oo tainnu koskaan aloitella pinoa ja tää saattaa olla aamulla jo pimennossa :)
Minä täällä vaan valvon neiti sylissä nukkuen. Kun tänään mulla on viisaudenhampaiden leikkaus molemminpuolin alaleuasta ja mua jännittää ihan tajuttomasti. En oo koskaan ennen pelänny hampilekuria ja synnytyskään ku ei pelottanu yhtikäs..
Ja kaiken kukkurax noora pitäs jättää anopille hoitoon johon en nyt niin kauheesti luota ja joka ei oo ku kerran hoitanu tytyä 15min. ilman mun valvovaa silmää. Se mix en luota johtuu siitä et niil on 4 koiraa ja se ei komenna niitä yhtään ku koirat kärsis siitä ja alkais tyyliin vihata sitä. Pelottaa vaan jos ne tekee nooralle jotain.. suku ei voi auttaa ku kaikki asuu 450kilsan päässä ja kaverini tääl ei voi just huomenna auttaa mua.
Mutta muuten meillä menee hyvin ja kasvetaan kovasti.
Noora opettelee pikkuhiljaa kääntymistä vatsalleen, mutta muuten on kova tyttö hyppimään sylissä ja kalkatus on rakkain puuha peukun imemisen jälkeen :)
Eipä tässä nyt muuta, ajatus ei oikein luista juuri ny..
t. Nia ja Noora
Kommentit (25)
Ja soleil10: Syvä osanottoni, vaikka en sinua tunnekaan.
Tuo syöpä on sitten niin kamala sairaus. Suvussa on todella moni menehtynyt syöpään. Kauhea, kalvava sairaus.
Aikasi on nyt varmasti todella raskasta. Onneksi pikkuinen pakottaa arjen rullaamaan, vaikka helppoa se ei varmaankaan ole.
Voimia sinulle!
Soleil10; Iso halaus sinulle ja voimia surussasi!!! Todella läheinen kummitätini sairastui 6v sitten rintasyöpään ja elin silloin oman lapseni syntymän aikoihin todella syvästi kummitätini rinnalla sen syövän..Nyt tilanne on jälleen arveluttava, tutkimuksia tehdään ja toivotaan parasta ja silti pelätään pahinta....Todella kamala sairaus:(
Otin muuten pienet tirsat!!!! vaikkei isot/pitkät olleetkaat, mut kyllä piristi hieman!!
Tervetuloa uudet mukaan, kiva kun vieläkin porukkaa tulee lisää:)
Putoamisista..Onneksi vauvoille harvemmin sattuu pahemmin kun putoavat. Meilläkin esikoinen 6v sitten tippui miehen vierestä yöllä lattialle ollessaan 2kk ikäinen.Sydän syrjällään soitettiin kans lääkäriin mut antoivat ohjeeksi vain seurailla yleisvointia ja jos jotain poikkeavaa ilmaantuisi niin sit olis pitäny mennä. Ja eipä poikaan mitään tullutkaan onneksi! Mutta kyllä sitä säikähtää ihan hirveästi!
mut eipä mulla sit muuta ollu...meen syömään marjapiirakkaa..nami nami!
äitykkä
Onpas nyt paljon sattunut ja tapahtunut marraslaisten elämässä...Jaksuja ja voimia kaikille niitä tarvitseville!!
Poika on keksinyt kielen. Vähän väliä työntää sitä suusta ulos ja se on sitten kivaa.
Enpä nyt jaksa tänään suuremmin kirjoitella, jostain syystä väsy ja vähän masentunut fiilis. No mut huomenna taas uusi päivä.
Gerda
osanotosta ja tervetulotoivotuksista! On se tosi hyvä että on tämä pikkumies. Pysyy arjessa kiinni kun pitää häntä hoitaa siis saa :) Lapsesta saa niin valtavasti voimaa! Nytkin tuossa jumppamatolla öyhää leluille, ollut jotenki kiukkunen päikkäreiltä herättyään, heräsi jo 16 maissa joten väsyhän se vaivaa.
viisureiden leikkaus kesti 45min. kehu kovasti mun hyvää kipukynnystä ku ei puutunut ihan 100%. oli ohi 15.30 ja noora oli ollu kiltti hoidettava mummolassa. Nyt ottaa antibiootti ja kipulääke..
ja kiitti kannustaneille :)
t.nia ja noora