Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää sivu teilläkin oudon suttuinen? Vai onko mun luurissa vikaa?

Vierailija
28.08.2017 |

Tollasta mustaa töhnää vasemmalla kuin pitkä viiva ym?

Kommentit (17)

1/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuollaista mustaa valuvaa sotkua vasemmalla. Ärsyttää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooh, ootko koskaan kuullut kirjoitusjärjestelmien tarkkeista (diacritic)? tai siitä että niitä voi kopsia helposti esim UTF-glyyfejä listaavilta sivuilta ja pastettaa päällekäin?

Vierailija
4/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suttuinen

Vierailija
5/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyvä ettei ole puhelin pilalla! Kiitos!

Ap

Vierailija
6/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooh, ootko koskaan kuullut kirjoitusjärjestelmien tarkkeista (diacritic)? tai siitä että niitä voi kopsia helposti esim UTF-glyyfejä listaavilta sivuilta ja pastettaa päällekäin?

Kuulepas, ihan rehellinen vastaus sinulle! En ole ikinä kuullutkaan moisesta.

Ap

Vierailija
7/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nazi ilmeisesti niitä postailee kuvista päätellen....

Vierailija
8/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se puhelin olisi pilalla jos yhdellä sivulla näkyy satunnaisia merkkejä? En pysty käsittämään ajatuksenjuoksua.

Jos auton radiosta kuuluu joskus kohinaa yhdellä kanavalla niin auto on rikki?

Vierailija
9/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vikaa tai haittaa. Maahanmuutosta eikä tästä. Itse en suinkaan ole huomannut mitään ja voihan tästä jotain hyötyäkin lopulta olla. Me emme vaan sitä ymmärrä.

Vierailija
10/17 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keksinyt hauskan ajanvietteen. Ja varmaan luulee että kaikki nyt kiroaa pää punaisena.

Vierailija
11/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sitten ole tullut mieleen käydä millään muulla sivulla tarkistamassa asiaa?

Vierailija
12/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se puhelinen näyttö kuitenkin varmuuden vuoksi vaihdattaa. Oletko varma, että et ole ladannut puhelinta pesukoneen pistorasiasta?

Vierailija
13/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan kuullut. Missä niistä olisi pitänyt kuulla? Miksi minä haluaisin kopsia ja pastettaa tuollaisia? 

Vierailija
14/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole koskaan kuullut. Missä niistä olisi pitänyt kuulla? Miksi minä haluaisin kopsia ja pastettaa tuollaisia? 

Itse opin ne ala-asteella, mutta normaalijakauma.

Vierailija
15/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sitten ole tullut mieleen käydä millään muulla sivulla tarkistamassa asiaa?

Ei se välttämättä auta. Voihan joku omassa laitteessa oleva ongelma esiintyä vain tietyllä sivustolla. Itselläni esimerkiksi oli virusohjelmisto mennyt läppärillä vanhaksi ja se näkyi ainoastaan netflixissä. 

Vierailija
16/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tunnilla? Kun minä olin ala-asteella, siellä ei edes käytetty tietokoneita. Jonnet eivät tietenkään tätä aikaa muista. 

Vierailija
17/17 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tunnilla? Kun minä olin ala-asteella, siellä ei edes käytetty tietokoneita. Jonnet eivät tietenkään tätä aikaa muista. 

Ai niin, tarkkeethan keksittiin vasta tietokoneiden jälkeen. Samoihin aikoihin nelivaihesähkön kanssa.