Paikalla about 50v naisia?
Oletko parisuhteessa vai sinkku? Miten elämä sujuu?
Mä tulin jätetyksi parin vuosikymmenen jälkeen, kun lasteni isä löysi uuden, ei tosin nuorempaa vaan vanhemman.
Tuntuu, että olen ihan hylkiö. Miten ikinä voisin enää löytää ketään? En haluaisi olla yksinkään, mutta kuvallisen profiilin laitto ei tule kyseeseen, koska haluan pitää salassa että etsin...N48
Kommentit (29)
51 v sinkku. Kolme suhteen tapaista viiden vuoden sisällä, vähän nuorempi mies, paljon vanhempi mies ja vähän nuorempi mies. Parisuhteessa on aikamoista turbulenssia.
Parikymmenvuotinen liittoni päättyi jokunen vuosi sitten, kun mies löysi toisen. Ajattelin, että saattaisin kenties vielä seurustella, mutta en enää asuisi kenenkään kanssa, saati menisi naimisiin.
Toisin kävi. Tapasin nykyisen mieheni, totesimme heti, että meidän on hyvä olla yhdessä. Kumpikaan ei erityisesti etsinyt kumppania, ja tapasimme sattumalta yhteisten tuttujen kautta.
Pitkän liiton päättyminen oli kova pala, mutta nyt olen sitä mieltä, että elämäni muuttui lopulta parempaan suuntaan ja on hyvä näin.
50+. sinkku, en kaipaa parisuhdetta enää olen liian kauan ollut jo yksin.
51 v., seksittömässä avioliitossa, mutta ollaan miehen kanssa hyvät ystävät niin en halua erotakaan.
Laita kuvaton profiili jonnekin, vaikka Suomi24 Treffeihin, ja lähetä kuva vasta sitten kun olette viestitelleet vähän aikaa ja mies vaikuttaa kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Parikymmenvuotinen liittoni päättyi jokunen vuosi sitten, kun mies löysi toisen. Ajattelin, että saattaisin kenties vielä seurustella, mutta en enää asuisi kenenkään kanssa, saati menisi naimisiin.
Toisin kävi. Tapasin nykyisen mieheni, totesimme heti, että meidän on hyvä olla yhdessä. Kumpikaan ei erityisesti etsinyt kumppania, ja tapasimme sattumalta yhteisten tuttujen kautta.
Pitkän liiton päättyminen oli kova pala, mutta nyt olen sitä mieltä, että elämäni muuttui lopulta parempaan suuntaan ja on hyvä näin.
Miten ja missä tapasitte? Mun arki sellaista, ettei sinä ainakaan voi ketään tavata. ap
Vierailija kirjoitti:
51 v., seksittömässä avioliitossa, mutta ollaan miehen kanssa hyvät ystävät niin en halua erotakaan.
Laita kuvaton profiili jonnekin, vaikka Suomi24 Treffeihin, ja lähetä kuva vasta sitten kun olette viestitelleet vähän aikaa ja mies vaikuttaa kiinnostavalta.
Tätä olen harkinnut kyllä. Pitäisi vaan kirjoittaa varmaan mahdollisimman tarkkaan, mitä haen ettei tul mitään seksiviestejä kauheesti. ap.
49 v toisessa avioliitossa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, Mies vaihtoi minut lennosta toiseen, kun olin 42. Nykyisen miehen tapasin 45 -vuotiaana, ei se iästä ole kiinni.
48, onneton sinkku. Kyllä minusta pitää rohkeasti uskaltaa omalla kuvallaan etsiä seuraa vai asutko tosiaan niin pienellä paikalla että kaikki sut sieltä bongaisi. Itse asun Treella eikä kukaan ole mua netistä tunnistanut. Mitä hävettävää siinä on että etsii kumppania netistä? Se on tätä päivää.
Osta muovinen heppi, ei tarvi rupatella.
47v ja takana 25 vuotinen liitto. Ketään en ole tavannut ja toisaalta ketä täällä kotona tai töissä nyt tapaisikaan. Oikeastaan kaipaan kunnon alkuhuumaa ja suhdetta, mutta mutta...
Nuorena olin ihana ja nätti, mutta nyt tällainen täti-ihminen.
Minä olen 47, parisuhteessa tosin.
Mutta mulla on yksi sukulainen, jonka mies jätti kun tämä sukulaistäti oli 51v. Suhteella oli ikää tuossa vaiheessa vähän vajaa 30v. Siitä on nyt noin 13 vuotta aikaa. Tämä tätsy on nyt kolmatta kertaa naimisissa, siis sen ekan pitkän liittonsa jälkeen. Että ainakin hänellä on ollut vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ja missä tapasitte? Mun arki sellaista, ettei sinä ainakaan voi ketään tavata. ap
Osuttiin samaan konserttiin. Olin kaverini kanssa, ja hän tunsi miehen seurassa olleen henkilön, joten menimme heidän pöytäänsä istumaan. Konsertti pidettiin siis baarissa, joten sinne oli sitten luontevaa jäädä hetkeksi juttelemaan musiikista ja muista asioista. Kiitos kaverilleni, joka houkutteli mut mukaansa, vaikka olin oikeastaan päättänyt viettää illan kotona kirjan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
49 v toisessa avioliitossa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, Mies vaihtoi minut lennosta toiseen, kun olin 42. Nykyisen miehen tapasin 45 -vuotiaana, ei se iästä ole kiinni.
Minäkin kerron miten tapasimme: mies tuli hakemaan minut kotoa.
Eli mies tuli työkeikalle kotiini. Olin meikitön ja siivoamassa. Siitä se lähti... ja niin mies on vain yhden vuoden minua vanhempi.
Itse löysin ensimmäisen nuoremman miehen kun hän tuli korjaamaan taloa, toinen vanhempi mies ihastui minuun erään yhdistyksen kokouksessa ja kolmas nuorempi mies oli nuoruuden rakkaus johon otin yhteyttä facebookissa. Kaikilla näillä alkon kanssa ongelmia... nro 2 kirjoittaja
Minä 50v ja mies 56v. Onnellisesti naimisissa 17 vuotta. Ei aiempia avioliittoja kummallakaan tai niistä lapsia. Suhteita on kyllä ollut ennen tätä liittoa molemmilla. Tästä liitosta kaksi lasta. Molemmilla meillä vakaa tahto olla yhdessä kunnes kuolema erottaa. Emme ole uskovaisia.
Meilläkin oli vakaa tahto, tai luulin niin kunnes mies tahtoihin vakaasti nuorikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen harkinnut kyllä. Pitäisi vaan kirjoittaa varmaan mahdollisimman tarkkaan, mitä haen ettei tul mitään seksiviestejä kauheesti. ap.
Niin. Sehän olisi hirveetä kun joutuis sexiäkin harrastaa. Toivottavasti löydät jonkun kastroidun leppoisan miehen jonka kanssa pääset vaikka mustikkametsälle.
55 v, sinkkuna jo 21 vuotta. Lapset olivat pieniä, kun erosin, ja tiedostin oikein hyvin, että en ole mikään unelmavaimo. En siis koskaan edes etsinyt uutta suhdetta. Olen oikein tyytyväinen elämääni, läheiset välit lapsiin, vanhempiin, sisaruksiin ja ystäviin. Mulla on mukava duuni, mieluinen iso koti, harrastuksia sekä muutama nelijalkainen karvainen kaveri.
48v, liitossa 20v. Ja aion ollakkin.
51-v. sinkku. Eronnut 4 vuotta sitten. En etsi uutta parisuhdetta. Elämä on todella mukavaa juuri tällaisena.