Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla about 50v naisia?

Vierailija
28.08.2017 |

Oletko parisuhteessa vai sinkku? Miten elämä sujuu?
Mä tulin jätetyksi parin vuosikymmenen jälkeen, kun lasteni isä löysi uuden, ei tosin nuorempaa vaan vanhemman.
Tuntuu, että olen ihan hylkiö. Miten ikinä voisin enää löytää ketään? En haluaisi olla yksinkään, mutta kuvallisen profiilin laitto ei tule kyseeseen, koska haluan pitää salassa että etsin...N48

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 v, toisessa liitossa, vaihoin lennossa miestä 15 v sitten.

Vierailija
22/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 v., seksittömässä avioliitossa, mutta ollaan miehen kanssa hyvät ystävät niin en halua erotakaan.

Laita kuvaton profiili jonnekin, vaikka Suomi24 Treffeihin, ja lähetä kuva vasta sitten kun olette viestitelleet vähän aikaa ja mies vaikuttaa kiinnostavalta.

Tätä olen harkinnut kyllä. Pitäisi vaan kirjoittaa varmaan mahdollisimman tarkkaan, mitä haen ettei tul mitään seksiviestejä kauheesti. ap.

Niin. Sehän olisi hirveetä kun joutuis sexiäkin harrastaa. Toivottavasti löydät jonkun kastroidun leppoisan miehen jonka kanssa pääset vaikka mustikkametsälle.

Seksin harrastaminen on eri asia kuin pervojen ei-toivotut seksiviestit ja vonkaukset. Sexistä en tiiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 v., seksittömässä avioliitossa, mutta ollaan miehen kanssa hyvät ystävät niin en halua erotakaan.

Laita kuvaton profiili jonnekin, vaikka Suomi24 Treffeihin, ja lähetä kuva vasta sitten kun olette viestitelleet vähän aikaa ja mies vaikuttaa kiinnostavalta.

Tätä olen harkinnut kyllä. Pitäisi vaan kirjoittaa varmaan mahdollisimman tarkkaan, mitä haen ettei tul mitään seksiviestejä kauheesti. ap.

Niin. Sehän olisi hirveetä kun joutuis sexiäkin harrastaa. Toivottavasti löydät jonkun kastroidun leppoisan miehen jonka kanssa pääset vaikka mustikkametsälle.

No onneksi ei ole sulla ilmeisesti sitä ongelmaa. Ei tarvitse edes ilmoitella, kun jo kadulta tai baarista löydät tarpeisiin sopivan. Katsos kun jotkut haluaa ensin tutustua ja silleen, ennen kuin levittää jalat. ohis

Vierailija
24/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkyviestejä tulee joka tapauksessa, vaikka miten selvästi ja moneen kertaan sanoisit ettet halua niitä. Mutta on siellä fiksujakin miehiä joukossa, ja vonkausviestit voit poistaa ja unohtaa.

Vierailija
25/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei ihmisarvosi riipu siitä oletko parisuhteessa vai sinkku. Opettele olemaan myös yksin, onnellinen huolimatta siitä oletko yksin vai kaksin.

Vierailija
26/29 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50. Lähes 20 v liitto loppui koska en lopulta jaksanut enää miehen pahenevaa alkon käyttöä. Vuoden olin suunnilleen yksin kotona, kunnes ystävät suostuttelivat tekemään profiilin nettiin, ja melkein sanelivat sen minulle. Hyvä hymyilevä kuva piti myös laittaa.

Kyllähän siinä pari kuukautta meni sitä menoa ihmetellessä, mutta kun olen pelaillessa tottunut siihen chatissä huuteluun, niin en välittänyt siitä enkä vastannut mitään niille.

Niin sieltä yksi kaunis päivä tuli vastaan ujo mutta ihana kunnon mies, raitis ja kuntoileva, kenen kanssa synkkasi heti ihan kunnolla. Nyt ollaan oltu kumppanit jo kolme vuotta ja yhä kivempaa yhdessä.

Vierailija
27/29 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 v. Erosin tänä vuonna huonosta liitosta. Olin harkinnut sitä jo pitkään mutta viimein sain sen tehtyä. Olen nyt tavannut upean miehen, oikean sielunkumppanin jonka kanssa ajatukset kulkee samaa rataa.

Me aiotaan avioitua vuoden sisällä.

Vierailija
28/29 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle viisikymppinen nainen ja olen naimisissa. Yhdessä olemme olleet yli 30 vuotta, mies on ensimmäinen poikaystäväni. Omat ongelmat meilläkin on, mutta pääsääntöisesti meillä menee hyvin. Eroa ei ole suunnitteilla, mutta jos niin käy, on vaikea kuvitella, että pitäisi tottua uuteen kumppaniin. En ole koskaan ollut kaunis ja nyt vielä vähemmän, joten uuden miehen löytäminen olisi tuskaa. Mitään tupakoivaa alkoholistia en ainakaan halua, mieluummin olen yksin.

Vierailija
29/29 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja sinkku, 10-vuotinen avioliitto päättyi yli kuusi vuotta sitten. Tänä aikana ollut ehkä pari viritystä, joita voin sanoa parisuhteeksi, mutta ne päättyivät omasta tahdostani. Netistä, eli kyllä siellä liikkuu myös tervepäisiä ihmisiä. Seksi ym.-viestit voit ottaa huumorilla ja dissata.

Nautin vapaudestani nyt, kyllä joku tulee vastaan kun aika on kypsä (ja itsekin taidan olla 😅).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi