Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 8-vuotiaalta ajaa jaloissa kasvavat karvat?

Vierailija
28.08.2017 |

Tyttö itkee kun luokkatoverit olivat kommentoineet jalkakarvoja.. noita on tytöllä ollut lähes aina, ihan pienestä asti. Myös käsissä. Voiko tuonikäiseltä niitä ajaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoivat tummat jalkakarvat kasvaa teininä. Pidän edelleenkin outona sitä, että hiukseni olivat vaaleat lirut ja sitten muu karvoitus melko tummaa ja tanakkaa. Mulla oli karvoja nänneissäkin.

Kyllä kärsin ja kärsin edelleen viiksistä, jotka on pakko ajella pari kertaa kuukaudessa. Viikset eivät ole tummat, mutta selkeästi erottuvat, jos pääsevät ryöhähtämään.

Totesin tänä kesänä, että mulla oli 5-vuotiaana yhtä karvaiset jalat kuin 25 vuotiaalla pojallani.

Tämä lapsi muuten syntyi niin karvaisena, että pelästyin.

Vierailija
22/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtisi tuon ikäiseltä karvoja ajelemaan. Sitten kun karvat on ajettu keksii kiusaaja seuraavan syyn kiusata. Ota yhteyttä lapsen opettajaan, on hänen tehtävänsä puuttua kiusaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä voi ihan hyvin ajaa. Muutaman vuoden päästä alkaa tummempia karvoja kasvamaan myös hänen kavereilleen, ja siinä vaiheessa hekin tottuvat siihen että karvoja kasvaa ja ne pitää ajaa pois ellei niistä tykkää. Jos iho on herkkä, niin eikös ne voi ajaa koneella sen sijaan että höyläisi? Ja voihan ensin vaikka kokeilla ärtyykö iho jos pieneltä alueelta ajaa. Olen itse kärsinyt tästä karvaongelmasta lapsena, ja olisin toivonut että äiti tai joku muu olisi kertonut karvojen poistosta.

Vierailija
24/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun oikein KIELLÄT ajamisen. Voin taata, että sitten vanhemmalla ikää ei montaa karvattomampaa jalkaa näy.

Itsestäni tuli erityisen hygieninen kun lapsena/teininä ei saanut peseytyä kuin kerran viikossa ja dödöä ei saanut laittaa ikinä. Olin sitten koulumme yleinen pilkan kohde sen saastaisuuden takia. Nykyään sen sijaan puhtaampaa ja raikkaampaa henkilöä saa hakea!

Eli joskus pieni käänteispsykologia on hyväksi.

Vierailija
25/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ajaa

Vierailija
26/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun oikein KIELLÄT ajamisen. Voin taata, että sitten vanhemmalla ikää ei montaa karvattomampaa jalkaa näy.

Itsestäni tuli erityisen hygieninen kun lapsena/teininä ei saanut peseytyä kuin kerran viikossa ja dödöä ei saanut laittaa ikinä. Olin sitten koulumme yleinen pilkan kohde sen saastaisuuden takia. Nykyään sen sijaan puhtaampaa ja raikkaampaa henkilöä saa hakea!

Yök!

Eli joskus pieni käänteispsykologia on hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme