olin ennen niin kaunis...
Mutta sitten raskaus ja vauvan kanssa valvominen rupsahdutti minut. Tiedän että kaikki vanhenevat mutta kohdallani muutos tuli niin nopeaa. Surullisena katson nuorekkaita vastteitani. Olen niin onneton.
Kommentit (12)
Mä en edes tajunnut olevani kaunis, ennenkuin olinkin jo vanha ja ruma
Mitä väliä? Kaikki ovat nuorena kauniita. Sitten tulee aikuiseksi. Mitä siitä! Todella paha, jos ulkonäkö on liian tärkeä.
Olisikin jokin syy rupsahdukselle, kuten vauva. Nyt olen jo rupsahtanut ja pitäisi vielä kelvata jollekulle, että saisi sen vauvan edes alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin rupsahdin nopeasti sairauden takia.
Minä taas rupsahdin hetkessä ihan ilman vauvaa tai sairautta. Yhtenä aamuna sitä peilistä vaan katsoi roikkuvanaamainen kummajainen vaikka edellisenä päivänä olin vielä ihan simpsakka itseni. Nyt tämä katastrofi on vain päivä päivältä pahempi, naama kukkii pahemmin kuin teininä ja samaan aikaan posket roikkuu, leukaperät roikkuu, kaksoisleuka löytyy vähintään tuplana, dekolteelle tullee "rintavako" leukaan saakka..
N40
Onneksi minä en ole ollut koskaan kaunis, en rikas, en älykäs niin ei ole ollut mitään mitä menettää.Fyysistä terveyttä sentään on, psyyke on ollut aina epävakaa:)), mutta kun vähään tyytyy, niin eipä tarvitse itkeä sen perään mitä ei ole ollut, vaan olla kiitollinen siitä, mitä on saanut.Olisi kamalaa jos joutuisi "katumaan elämää".Hui!
Minäkin olin ennen kaunis. Miehet pysähtyivät juttelemaan ja sain suuren suosion..
Nyt olen kuin vanha mummo, en jaksa laittautua.
Naapurin mies tervehtii aina "päivää kaunis rouva" ja sanoo muillekin "hän on sitten kaunis rouva" vaikka olen tavallinen vanha nainen.Siinä vasta kaunis ikääntynyt mies.
Mäkin olin, ihan oikeesti todella kaunis, aina viimesen päälle huoliteltu. Sitten raskaus, madennus yms ja hups 60kg painavampana vihdoin havahduin, että tässähän ois elämää vielä elettävänä! Ja tajusin, etten voi laittaa lasta samalla tavalla kaikessa etusijalle, muuten ihan silminnähtävästi kuolen pois.
Joten joo olin kaunis, mutta näin aina enemmän tai vähemmän vikoja itsessäni. Olemattomia lähinnä. Nytpä oonkin laihduttanut 50kg ja teen itsestäni niin kauniin kun musta vaan saa! Niin ettei jää varaa enää morkata itseäni, jos nään vian niin korjaan sen. Jos ei mahdollista niin keskityn vaan hyviin puoliini!
Naiset rakkaat, ollaan oltu kauniita joo, mutta eohän elämä vielä ohi ole. Vielä saa uuden kierroksen kauniina oloa, vaikka kuinka kaukaiselta näyttäs. Eihän tässä oo kuin loppuelämä aikaa, mutta haaveilemalla ei peilikuva muutu.
Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas rupsahdin hetkessä ihan ilman vauvaa tai sairautta. Yhtenä aamuna sitä peilistä vaan katsoi roikkuvanaamainen kummajainen vaikka edellisenä päivänä olin vielä ihan simpsakka itseni. Nyt tämä katastrofi on vain päivä päivältä pahempi, naama kukkii pahemmin kuin teininä ja samaan aikaan posket roikkuu, leukaperät roikkuu, kaksoisleuka löytyy vähintään tuplana, dekolteelle tullee "rintavako" leukaan saakka..
N40
Minulla on tuollaiset piirteet ollut syntymästä lähtien. Aloittajakin taitaa vain liioitella, jos kyse on nuoresta ihmisestä, niin ennenaikainen vanheneminen ei ole mitenkään mahdollista. Univaje ei ketään vanhenna niin, että ulkonäkö muuttuisi todella radikaalisti. Ainoa ihmisryhmä, joiden ulkonäkö menee yleensä jo nuorena pilalle ovat päihteiden käyttäjät.