Tuleeko tänään klo 20 se legendaarinen Huvila ja huussi, jossa siirtolapuutarhatontti kokee kovia?
Tänään tulee siis jakso, joka kertoo siirtolapuutarhatontin "siistimisestä". Olen nähnyt joskus vuosia sitten jakson, jossa omistaja tuskin pystyi peittelemään pettymystään, kun kaikki vanha oli hävitetty. Ja hän kuulemma myi tontin hetkohta pois.
Onkohan tämä nyt se jakso?
Kommentit (25)
En mä kyllä huomannut pettymystä. Hyvin osasi peittää sen sitten.
Kyllä siitä varmaan ihan hienokin tuli sitten kun ne istutukset kasvoi.
Se Wuite puhuu aina kuin joillekin vammaisille lapsille.
Ja pilasi siirtolapuutarhamökin tontin aivan totaalisesti. Oli hirveää katsottavaa se jälki. Mökin omistajaa kävi todella sääliksi - oli koko ajan pillahtamaisillaan itkuun.
Säälitti se mökin omistaja niin paljon. Kertoi jakson alussa asuvansa siellä vapusta syksyyn ja muutoksen jälkeen myi mökin heti pois, kyllä sekin jo kertoo siitä että alkuperäinen oli rakas paikka ja ihan noin radikaalia muutosta ei lähdetty hakemaan. Ja se eka kommentti uudella pihalla "wau, tää on mieletön" oli niin luonnoton.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä huomannut pettymystä. Hyvin osasi peittää sen sitten.
Kyllä siitä varmaan ihan hienokin tuli sitten kun ne istutukset kasvoi.
No ei ainakaan tälle mökin omistajalle mieluista, kun laittoi rakkaan kesäpaikkansa myyntiin lähes heti ohjelman jälkeen.
Sillä naissuunnitelijalla oli jotenkin outo suhtautuminen paikan omistavaan naiseen. Harvoin on noin selkeästi huomattavissa että, niiden kemiat ei kohdanneet millään tasolla. Se nansikkajuttu ja muutenkin outo tapa puhua, vähän kuin lapselle, mutta jäykästi.
Joka tapauksessa pilasivat tuo kohteen täysin.