Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postinjakajat eivät osaa enää edes lukea osoitteita oikein ymmärtääkseen, mikä on asunnon numero!

Vierailija
28.08.2017 |

Jos osoite on tyyliä Postinjakelutie 5 A 26, jokainen tietää, että 5 on talon numero, A on rappu ja 26 on asunnon numero. Jos ulko-ovella on summeritaulu, joka koostuu asuntojen numeroista, löytyy tuo 26 myös sieltä. Miten vaikeaa on painaa sitä summeria saadakseen oven auki?

Ilmeisen vaikeaa, sillä tilaamani painava Priority paketti vietiin pois ilman, että kukaan soitti summeria. Nyt joudun odottamaan sitä Postin jakamaa saapumisilmoitusta vähintään keskiviikkoon, sillä tiistaisin jakajat eivät tee jakajan töitä. Kiitos (rahalla maksetusta) palvelusta, taas kerran.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellanjakajalla ei usein edes ole mitään pakettia mukanaan, vaan he tuovat suoraan saapumisilmoituksen, jonka mukaan vastaanottajaa ei saatu tavoitettua. Jakajaa tästä ei voi tietenkään syyttää, kyse on ylemmän tason keksimistä säästötoimista.

Vierailija
2/2 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee usein naapurin kirjeitä ja joskus jopa ihan eri taloyhtiön kirjeitä. Kirjeet on olleet tärkeitä, esim. pankista ja sisällä selvästi kortti. Pakko sitä on itse silloin tehdä postimiehen työt ja jakaa ne oikeaan osotteeseen.

Paketteja kotiin tilatessa ei niitä edes toimiteta. Tiputetaan vain kirje, etten muka ollut kotona. Juu, muuten vaan olen kuntoutuksessa/väliaikaisella eläkkeellä ja kotona 24/7 tavoitettavissa. Kerran myös postinjakaja rikkoi särkyvän lähetykseni tahallaan. Reklamaation vastaus oli luokkaa "Voi voi, itse päätit käyttää palvelujamme ja silloin hyväksynyt ettei paketit  tule perille ehjinä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla