Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuri nyt: Poliisi etsii lastenvaunuista kaapattua 1,5-vuotiasta vauvaa Laukaassa

Vierailija
28.08.2017 |

Lähde Iltalehti.

LAUKAA Kaikki havainnot tapaukseen liittyen pyydetään soittamaan välittömästi hätänumeroon 112.
Poliisi sai ilmoituksen tänään kello 13:10, että Laukaasta Tislaajantieltä on viety asunnon ulkopuolella ikkunan edessä olleista lastenvaunuista noin 1,5 -vuotias vauva.

Vauva oli vaunuissa valjaissa kiinni. Vauvalla on katoamishetkellä ollut päällään turkoosi fleeceasu, jossa pinkit kanttaukset ja valkoisia pallokuvioita. Poliisi epäilee tämänhetkisen tiedon valossa, että lapsi olisi kaapattu.

Poliisi etsii parhaillaan vauvaa. Kaikki havainnot tapaukseen liittyen pyydetään soittamaan välittömästi hätänumeroon 112.

Poliisi tiedottaa tapahtuneesta lisää viimeistään tunnin kuluessa.

Kommentit (281)

Vierailija
41/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, toivottavasti löytyy pian :o

Heti uutisen luettuani kävin siirtämässä takapihalla nukkuvan vauvani parvekkeelle (onneksi ei herännyt). Ikinä ei enää nuku takapihalla vaikka on aidattu piha.

Vierailija
42/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi n*ssia pillkua, mutta koska ollaan vauva.fi-sivustolla, niin todettakoon, että 1,5-vuotias ei ole enää vauva millään mittarilla tarkasteltuna.

Kyllähän se nyt on vauva ihan kaikilla mittareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat vanhemmille ja toivottavasti lapsi löytyy. Aina kuitenkin jaksaa ihmetellä tätä, miten pikkulapset jätetään vartioimatta ja tapahtuu vahinkoja, joiden ei olisi tarvinnut tapahtua. Pikkulasten vanhemmilla pitää olla silmät selässäkin ja jatkuva näköyhteys pikkulapsen olinpaikkaan ja tekemiseen.

Vierailija
44/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella vanhempien tuskan. Ihan kauheeta! Kuka tekee tollasta?!? Eikai lapsi ole voinut itse lähteä?

En ymmärrä miksei olisi voinut itse lähteä pois. Ainakin meillä tuon ikäinen jo osannut avata kaikki viispistevaljaat.

Vierailija
45/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadonnut vanhemmILTAAN ja ulkopuolinen vienyt, eli ei ole huoltajuuskiista

Joo tiedetään.tuo on päivitetty uutiseen myöhemminen. Aluksi sitä ei lukenut. Siksi täällä moni veikkasi huoltajuuskiistaa.

Vierailija
46/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että on herännyt ja itse lähtenyt tutkimusmatkalle. Toivottavasti ei ole vesistöjä lähellä.

Ristiriitaista uutisointia. Valjaat ? Lastenvaunut?

Lastenvaunut menee nurin jos sieltä kipeää alas?

Vierailija
47/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias ei ole enää pieni vauva vaan osaa jo vaikka mitä, kuten esimerkiksi avata valjaat ja kävellä...

Vierailija
48/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla et rattaita siirretty tai vyöt avattu et siks epäilevät kaappausta. Jos joku siitä ikkunan alta sen lapsen veis ni kyllähän se alkais itkeä..?

Vierailija
49/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5-vuotias ei ole enää pieni vauva vaan osaa jo vaikka mitä, kuten esimerkiksi avata valjaat ja kävellä...

Tuskin nyt valjaita saa ton ikänen auki itse. Välistä saattaakin kiemurrella. Ihan hirveetä...

Vierailija
50/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että on herännyt ja itse lähtenyt tutkimusmatkalle. Toivottavasti ei ole vesistöjä lähellä.

Varmaan kyseessä ollut lastenrattaat.

Vierailija
51/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako tuon ikäinen avata nuo valjaat joilla oli vaunuissa kiinni? Toisaalta myös ihmettelen, että miten tuo olisi onnistunut lähtemään vaunuista niin ettei olisi turvallaan vaikka kuinka osaisikin jo kävellä. Onhan ne nyt melkoisen korkeat eli putoaminenkin varmasti sattuu tai ainakin säikäyttää joten itkuhan siinä olisi muksulle tullut.

Todennäköisempänä pidän valitettavasti jotain sellaista mitä en nyt tähän kirjoita.

Vierailija
52/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikkä lapsi lähtenyt hortoilemaan ja....onko vettä lähistöllä:(

Vierailija
53/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla et rattaita siirretty tai vyöt avattu et siks epäilevät kaappausta. Jos joku siitä ikkunan alta sen lapsen veis ni kyllähän se alkais itkeä..?

"Vauvan epäillään tulleen kaapatuksi, sillä hän on ollut valjaissa kiinni. Poliisilla ei kuitenkaan ole vielä kertoa mitään tarkempia tietoja tapahtumien kulusta."

Toivottavasti on kiemurrellut itse irti ja löytyy pian, eli jos ainoa syy epäillä kaappausta on valjaissaolo.

Vierailija
54/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahteen suuntaan n. 300-400m etäisyydellä kaksi eri järveä google mapsin mukaan.

Vierailija
55/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka joku uskaltaa jättää lapsen yksinään pihalle nukkumaan??

Vähän rajaa tähän kauhisteluun ja sädekehän kiilotukseen  nyt, kiitos! Vauvoja on nukutettu pihoilla ikiajat ja joku rivitalon aidattu takapiha/kerrostalon ensimmäisen kerroksen parveke, ok-talon piha on varmasti turvallinen. Ei tämä ole mikään Belgia. jossa  lapsikaapparit hyppivät aitojenkin yli.

Vierailija
56/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virsi 511. Ota Jeesus huomaas mut.

Vierailija
57/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi löytyi

Vierailija
58/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen lapsi vienyt lähimetsikköön? K9 paikalla?

Vierailija
59/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat vanhemmille ja toivottavasti lapsi löytyy. Aina kuitenkin jaksaa ihmetellä tätä, miten pikkulapset jätetään vartioimatta ja tapahtuu vahinkoja, joiden ei olisi tarvinnut tapahtua. Pikkulasten vanhemmilla pitää olla silmät selässäkin ja jatkuva näköyhteys pikkulapsen olinpaikkaan ja tekemiseen.

Niinpä. Vahinkoja tietenkin voi silti sattua mutta se ei ole vahinko vaan välinpitämättömyyttä että lapsi on pihalla yksin nukkumassa.

Vierailija
60/281 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH luojan kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!