Juuri nyt: Poliisi etsii lastenvaunuista kaapattua 1,5-vuotiasta vauvaa Laukaassa
Lähde Iltalehti.
LAUKAA Kaikki havainnot tapaukseen liittyen pyydetään soittamaan välittömästi hätänumeroon 112.
Poliisi sai ilmoituksen tänään kello 13:10, että Laukaasta Tislaajantieltä on viety asunnon ulkopuolella ikkunan edessä olleista lastenvaunuista noin 1,5 -vuotias vauva.
Vauva oli vaunuissa valjaissa kiinni. Vauvalla on katoamishetkellä ollut päällään turkoosi fleeceasu, jossa pinkit kanttaukset ja valkoisia pallokuvioita. Poliisi epäilee tämänhetkisen tiedon valossa, että lapsi olisi kaapattu.
Poliisi etsii parhaillaan vauvaa. Kaikki havainnot tapaukseen liittyen pyydetään soittamaan välittömästi hätänumeroon 112.
Poliisi tiedottaa tapahtuneesta lisää viimeistään tunnin kuluessa.
Kommentit (281)
Tuo on jotain niin kauheeta ettei pysty edes käsittää.
HYI! :O toivottavasti pieni on kunnossa ja vielä parempi jos kyseessä olis joku väärinkäsitys, jonku tutun kans tai jotain.:(
Joka äidin painajainen. Ihan kauheeta!!!!!
Kuka joku uskaltaa jättää lapsen yksinään pihalle nukkumaan??
Vierailija kirjoitti:
Samaa minäkin mietin😳
En kyllä tuon ikäistä enää jättäis. Varmaan toinen vanhempi vienyt.
Ihan kamalaa. Aina oon nukuttanut pienet lapset ulkona, tosin aina säilyttäen heihin näköyhteyden, mutta eihän niitä vaunuja nyt kokoajan tule tuijotettua. Toivottavasti lapsi löytyy ja sieppari saadaan kiinni!
Eikö 1,5-vuotias ole jo liian iso nukkumaan vaunuissa?
Järkyttävää. Toivottavasti joku tuttu, vaikka pilailee ja ilmestyy pian lapsen kanssa. Tosin todella sairasta pilaa. Toivottavasti päättyy hyvin!
Voin vain kuvitella vanhempien tuskan. Ihan kauheeta! Kuka tekee tollasta?!? Eikai lapsi ole voinut itse lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan on melkeinpä huono vanhempi jollei lasta nukuta ulkona.
Onhan näitä katoamisia ollut ennenkin, usein kai joku lapsi vienyt?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tuon ikäistä enää jättäis. Varmaan toinen vanhempi vienyt.
Tai itse lähtenyt. Puolitoistavuotias osaa jo kävellä.
Pelkkä vauva ei vaunuja viety, niin ei ehkä kävellen tietä pitkin liiku. Asuuko lähellä mielenterveysongelmaisia tai sen tyylisiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole uskaltanut sitten vuoden 2015 jälkeen, tietyistä syistä..
Onko laukaassa vielä se avovankila vai onkos se nykyään tourulassa (jyväskylä) ?
Ihan kamalaa. Oma 1,5-vuotias nukkuu nytkin sisällä sängyssään, mutta vielä viime talven nukkui terassillamme ikkunan alla. En osaisi kuvitella mitään kamalampaa. Toivottavasti asia selviää pian ja loppu on onnellinen. Oliko joskus joku koululainen siepannut vauvan "vauvakuumeissaan" vai muistanko ihan väärin?
Jotenkin luulen että lapsen on vienyt toinen lapsi tai teini. (jos ei ole kyse siitä että toinen vanhempi siepannut)
Miksi joku teini ottaisi vauvan?
Hirveää!!!