Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä edullisin puhelinliittymä tällä hetkellä? Paljonko maksatte kuussa?

Vierailija
28.08.2017 |

Meillä DNA nosti liittymän hinnan 30 €/ kk.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna rajaton ja 4g netti 21.90.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,90 € /kk, dna. Sisältää rajattoman netin

Vierailija
24/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se älytön MOI. Nimi on perseestä ja muutenkin vähän epäilyttävä firma, mutta jos netin käyttö mobiiliverkossa jää alle sen heidän rajan (olikohan 4 gigaa.?), niin aika halvalla lähtee. Ite tulee puhuttua aika vähän, eikä perinteisiä tekstiviestejä tule enää juuri käytettyä, niin laskut on olleet sitä  7 - 8 euroa kuussa. Täysnopealla 4G-liittymällä. Ei onnistuisi noilla perinteisillä operaattoreilla mitenkään.

Itselläni on MOI:n liittymä eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Lasku menee maksuun suoraan pankkikortin kautta, kuukausimaksu 4G-liittymälle on vain 6 euroa / kk + puhelut ja viestit. Heiltä saa kyllä myös kaiken kattavia paketteja todella edullisesti, mutta itse tarvitsen melkein pelkkää dataa.

Minulla oli ennen DNA:lta 3G-liittymä (maksiminopeus 2 megaa) ja siihen päälle puhelut ja viestit eli normaali lasku oli n. 13-14 € / kk.

Nyt on 4G-liittymä (toimii edelleen DNA:n verkossa) + puhelut ja viestit -> kuukausilasku n. 7 € / kk. Datakatto on 4 gigaa, kyllähän tuolla voi jopa pokemonia pyörittää eikä tule kuin 2 gigaa täyteen kuussa.

Vierailija
25/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nettiä puhelimessa. Elisan hinnat on 6 cnt / tekstiviesti ja 6 cnt / min. puhelu. Perushinta 4.67 e / kk. Viimeksi puhelulasku oli 18e.

Vierailija
26/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti Reilu 4G 19,90€/kk. rajoittamattomat puhelut+viestit+mss. Sekä rajoittamaton data.

Vierailija
27/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saunalahden satakieli kelpo muistaakseni. Kk-maksu 4,90 ja siihen päälle puhelut ja tekstarit. Lasku on yleensä noin 14e, en muista tuleeko edes joka kuukausi. Ihan riittävä netti mulle.

Vierailija
28/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee se raja, että prepaid on kaikista edullisin? Kuinka vähän täytyy soitella ja tekstailla? On tämä varmasti jossain laskettu.

Vierailija
29/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia 15 €/kk, sis. 5 000 min puheluja, kaikki viestit ja rajaton 4G netti.

Vierailija
30/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä menee se raja, että prepaid on kaikista edullisin? Kuinka vähän täytyy soitella ja tekstailla? On tämä varmasti jossain laskettu.

Lataa kympillä vuodessa ja soittele pari puhelua vuodessa.

Vierailija
31/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saunalahden satakieli kelpo muistaakseni. Kk-maksu 4,90 ja siihen päälle puhelut ja tekstarit. Lasku on yleensä noin 14e, en muista tuleeko edes joka kuukausi. Ihan riittävä netti mulle.

Niin ja täytyy lisätä vielä että kotona on ihan kunnon netti sitten käytössä. Sen maksaa miehen työnantaja.

Vierailija
32/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskima nyt ihan noin niukalla puheajalla täytyy pärjätä, että se on halvin vaihtoehto.

Vierailija
33/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista on. Itsekin pähkäilen liittymien kanssa. Minulla ja vanhimmalla lapsella on Saunalahti huoleton 4g. Hinta 26,90/ liittymä. Kaksi nuorinta lasta saivat juuri 4g puhelimet ja toivoisivat parempaa nettiä. Se tarkoittaisi sitten 4x26,90 eli 107,60 euroa. Aika kallista, mutta pakko hankkia. Yhteydet hoitoo enimmäkseen whatsupilla, joten netin takia tuo kallis hinta sitten.

Ei kai kukaan maksa huoleton 4g liittymästä tuota hintaa! Parhaimmillaan sen saa 14,90€/kk hintaan.

Vierailija
34/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi liittymä 6€ kuussa. Kuuluu 100 megan nettiliittymä hintaan.

Vierailija
35/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Dna:n mini-data puhelimessa. 4,90/kk perusmaksu ja soittaminen 7snt/min ja tekstarit 7snt/kpl.

(Heinäkuun puhelinlasku oli 8,80€.)

Minulla oli aikonaan Saunalahti Fiksu 3G liittymä. Siinä kaikki puhelut olivat 7snt/kpl ei mitään minutti taksaa ja viestit 7snt/kpl. Datan käyttö 3G verkossa rajaton.

Vierailija
36/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallista on. Itsekin pähkäilen liittymien kanssa. Minulla ja vanhimmalla lapsella on Saunalahti huoleton 4g. Hinta 26,90/ liittymä. Kaksi nuorinta lasta saivat juuri 4g puhelimet ja toivoisivat parempaa nettiä. Se tarkoittaisi sitten 4x26,90 eli 107,60 euroa. Aika kallista, mutta pakko hankkia. Yhteydet hoitoo enimmäkseen whatsupilla, joten netin takia tuo kallis hinta sitten.

Ei kai kukaan maksa huoleton 4g liittymästä tuota hintaa! Parhaimmillaan sen saa 14,90€/kk hintaan.

Pitää varmaan kilpailuttaa. Taidan huomenna soittaa ja pyytää tarjouksen. Kuopuksella on joku vanha saunalahden liittymä ja siinä niin huono netti ettei voi videoita katsella.

Vierailija
37/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskima nyt ihan noin niukalla puheajalla täytyy pärjätä, että se on halvin vaihtoehto.

Tuohan on kirjaimellisesti se halvin vaihtoehto. Kerran vuodessa on ladattava, että liittymä pysyy "pystyssä" ja 10 on minimisumma. Onko se sitten käytännöllistä tai järkevää onkin eri juttu.

Vierailija
38/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä saa edullisen liittymän ilman sitä pakkonettiä? Ei ole älykännyä eikä  tule koska ei ole tarvetta.

Vierailija
39/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misä saa edullisen liittymän ilman sitä pakkonettiä? Ei ole älykännyä eikä  tule koska ei ole tarvetta.

Ainakin Telialla oli joku vaihtoehto, ettei netti sisälly kuukausimaksuun. On kai muillakin, en tosin niistä tiedä.

Vierailija
40/65 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tehdä äänestys, jossa olis kaikki vaihtoehdot niin näkis paremmin, mitä eniten kannatetaan. Itse vaihdan kyllä heti, kun tietäisin mihin. Nyt Sonera.