Miksi suomalaiset homot ovat niin epäviehättäviä?
Olen homo itsekin, mutta hyvin harvassa ovat ne suomalaiset homomiehet, joita kohtaan tuntisin minkäänlaista kiinnostusta. Ainakin deittipalveluissa tarjontaa hallitsevat kaksi ääripäätä eli joko itsestään täysin huolta pitämättömät tapaukset tai sitten ne, jotka ovat feminiinisiä piirteitään ylikorostavia Antti Tuisku -kopioita. Kesän aikana olen matkustellut paljon Keski-Euroopassa ja tuntuu, että siellä on paljon enemmän ihan normaaleilta miehiltä vaikuttavia homoja, ja jopa Virossa olen tehnyt saman havainnon.
En tajua, miksi minun pitäisi olla kiinnostunut feminiinisistä homoista, koska olen _homo_ eli miehistä ja miehisistä piirteistä tykkäävä. En myöskään halua korostaa feminiinisiä piirteitäni, koska tiedän tulevani tuolloin epäviehättävämmäksi muiden homojen silmissä. Mikä siis muita suomalaisia homoja oikein vaivaa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että suomalaiset miehet nyt ylipäätään ovat epäviehättäviä? Ei kai se vain lesboja koske.
Siis tietysti piti kirjoittaa homoja. :D
Suomalainen mies = laiha karvaton maitonaama, tukka maantienvärinen, sosiaalisuus nolla.
Eli siinä homot eivät eroa heteroista.
Suomessa homot on kyllä tosiaan aika neitejä. Turussa ainakin. Joskus näkee sellaisen pariskunnan, asuvat keskustassa. Niitä on hauska seurata, koko ajan joku pikkufaitti menossa ja voi sitä sirkutusta.
Mistä erotat homon heterosta? Onko perinteinen tämä tyttöjen kanssa kaverimielessä viihtyvä, nikosaarismainen voimakkasti reagoiva ja vähän dramaattinen itsenäinen otus?
Minullakin on niin ihana kampaaja, että!
Deittipalvelissa on ne, jotka eivät ole löytäneet kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Mistä erotat homon heterosta? Onko perinteinen tämä tyttöjen kanssa kaverimielessä viihtyvä, nikosaarismainen voimakkasti reagoiva ja vähän dramaattinen itsenäinen otus?
Suomessa on niin pienet piirit, että Helsingissäkin on helppo oppia tuntemaan 90 % hommoista jo appien ja sivujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Deittipalvelissa on ne, jotka eivät ole löytäneet kumppania.
Öö... tämä ei pidä paikkaansa homojen keskuudessa.
Terv. homo itsekin.
Höh, minulle taas käy aina niin, että ne miehet joista kiinnostun, ovatkin homoja. Tai no ei aina, mutta usein kuitenkin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Grindr-sovelluksella näkee homot sijainnin mukaan ja sitä käytetään maailmanlaajuisesti.
Lataa Scruff, siellä on miehekkäät. Gridrissa neidit.
Sellainen lähikaljakuppilassa beigen värinen takki päällä heteromiesten seassa vääntelehtivä kaappihomomies on kyllä ihan väärässä paikassa yleensä.
Minusta ulkoisia ominaisuuksia ikävystyttävämpää on se, miten niin monen homon identiteetti rakentuu sille seksuaaliselle suuntautumiselle. Ei paljon kerro ihmisestä mitään se, että somessa kaikki julkaisut ovat täynnä #gay-hashtageja, vapaa-aika kuluu prideissä ja vähemmistöbaareissa rampaten ja koti on täynnä Tom of Finland -tekstiilejä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies = laiha karvaton maitonaama, tukka maantienvärinen, sosiaalisuus nolla.
Eli siinä homot eivät eroa heteroista.
No mua kyllä tulee päivittäin vastaan todella söpöjä perusmaskuliinisia heteromiehiä. Homoilla sen sijaan on lähes aina ruman harmaaksi blondattu tukka, lävistyksiä, meikkiä ja/tai jotain muuta älytöntä ulkonäössään, joka ei aiheuta tällaisessa miehisistä piirteistä tykkäävässä minkäänlaista värinää.
Ja nollasosiaalisuus ei pelota, olen itsekin vahvasti introvertti.
Kyllä Suomessa on ihan kivojakin homoja. Heterona olen huomannut, että tilanne on sama kuin miehissä ylipäätänsä, eli jotkut ovat kivannäköisiä ja jotkut eivät. Suomalaiset ovat sellaisia. Sama jakauma sitten homoissa.