Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minunpa mieheni opettaa kymmenvuotiasta poikaamme tappamaan ilman aseita.

Vierailija
03.04.2006 |

Mies itse harrastanut jujutsua parikymmentä vuotta ja siirtää oppejaan myös pojallemme. Käytäntöön kuuluu lähitaistelumuodot ilman aseita, ja aseiden, kuten veitsien kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jujutsu ei taidakaan kuulua itsepuolustuslajeihin. Mulla olikin sellainen muistikuva, että jotain häikkää siinä lajissa oli. Siis verrattuna esim. karateen ja aikidoon.

Vierailija
2/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarve esitellä isukin opettamia taitoja kateellisille kavereille. Sekä minä että mieheni ollaan vuosia harrastettu erilaisia itsepuolustuslajeja mutta missään nimessä niitä ei muksuille opeteta. Yllättävän pienellä liikkeellä voi saada paljon pahaa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimmat peruskurssilaiset ovat kyllä ala-asteelaisia...

Vierailija
4/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap edes mitä eroa on taistelulajilla ja itsepuolustuslajilla? (vinkki: ju-jutsu kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan...)

Vierailija
5/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä taitoja ei saa harjoitusten ulkopuolella käyttää.

Vierailija
6/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10-vuotias tajuaakin joo, ettei niitä taitoja missään nimessä saa käyttää muihin ihmisiin. Jep jep, nyt vaan odotellaan, että tämänkin älyvapaan av-perheen pentu joutuu nuorisokotiin, kun on potkinut hengiltä jonkun koulukaverin.

Vierailija
7/7 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän nyt lasta opettaa tappamaan, vaikka jujutsua opettaakin. Hohhoijaa, kun oli provosoiva otsikko.