Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystövä raskaana jollekkin toiselle?!!

Tertsa91
28.08.2017 |

Hei!
Tänään kuulin että tyttöystäväni on raskaana, enkä usko että hän on minulle raskaana sillä emme ole harrastaneet seksiä noin 2-3viikkoon, onko tosiaan niin että tyttöystäväni on pettänyt minua? Hän tosissaan jaksaa väittää että hän on minulle raskaana.
Ilahtuisin kyllä kovasti jos synnyttäessä tulisi vähän "Ruskettuneempi" Vauva 😆
Eipähän tarvisi maksaa mitään vauvatarvikkeita mitä lie vaippoja vai mitä ne vauvat nyt käyttävätkään, vaan saisi katsella Formuloita ihan rauhassa ilman tyttöystäväni jokapäiväistä kääkätystä, mutta voisiko se olla niin että hän oikeasti olisi minulle raskaana? Auttakaa tietämätöntä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jokin aika sitten naureskelin rouvan duunikaverin kiukulle. Tämän nuorempi parikymppinen velipoika on alkamassa kotileikkiin naikkosen kanssa joka on (oli?) raskaana. Ekassa ultrassa kävi ilmi, että vauva on pidemmällä kuin luultiin ja saanut alkunsa ennen nuoren parin ensitapaamista...

Ja duunikaveri ei haluaisi alkaa tädiksi jonkun häntäheikin tekoselle, pitää pikkuveljeään Mr Aisuri 2017 voittajana :D

Vierailija
22/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Formulat on ainaskin minulle tärkeämpi asia juuri nyt kuin Tyttöystäväni, Pidetään peukkuja ettei ole minun vauvani. 🤠 Teuvo kuittaa ja kiittää naks ,, kjeh, naks naks räyh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AstrosuperdynamiikkaEstrologi fysiikkaa opiskelin ja nyt tienaan satojatuhansia euroja kuukaudessa, entä sinä?

Vierailija
24/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Vierailija
25/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon lapsen vuoksi ettet ole isä, ehkä muualta saa paremmat älykkyysgeenit.

Vierailija
26/26 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin perusanaalia ja muija tuli raskaaks. Oltiin luettu kamasutra-kirjoja. You know doggystyle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän