Onko teistä moraalitonta ja väärin hakea 3,5-vuotiaalle osapäivähoitopaikkaa, jos hoidan 1,5-vuotiasta ja vauvaa kotona?
Ei muuta sitä faktaa että aion hakea hänelle osapäiväpaikkaa, mutta uteliaisuudesta kysyn onko täällä jopa niin niuhoa ja tiukkamyssyistä porukkaa, joiden mielestä tämäkin on väärin?
Kommentit (47)
Vierailija:
Minä nyt vaan kysyin vastineeksi, miksi itse menet töihin? Älä mene. Ei ole mikään pakko, nääs. Voisit kai hoitaa lapsiasi kotonakin?ap
ratakaisua jaksaisivat arvostella. Näköjään. Ei voi kuin hymähdellä.
ap
Itse pidän 4 vuotiaan kokopäiväpaikalla kun jään vauvan kanssa kotiin. En tosin aio varmaan joka päivä hoitoon viedä, mutta paikan pidän kuitenkin.
käyvät 2kertaa viikossa puolipäivää.
ja johtajan kanssa sovittiin että kun päiväkoti on nyt ihan täynnä, että
jos tulee vielä joku joka tarvii sen meidän muksujen paikan vanhempien työssäkäynnin takia, niin me luovutaan paikasta...
täällä pikkukylillä kun onnistuu joustavasti sopimiset eri tilanteissa...
Tuon ikäinen ei välttämättä tarvitse virikettä ja kavereita sen enempää kuin mitä kotona saa. Meillä kesällä 4 täyttävä lapsi on kotona ja hyvin viihtyy. Ihme asenne tulla tänne kysymään jotain ja jo valmiiksi haukkua kaikki toista mieltä olevat rajoittuneiksi. Mielestäni perustelut ovat olleet hyviä. Noilla tiedoilla, mitä kerrot, ei kukaan voi kuitenkaan sanoa juuta eikä jaata. Tiedoksesi vain, se päiväkoti ei ole niin mahtava paikka, kun monet tuntuvat ajattelevan...
, että kun vauva syntyi, niin isompi jatkoi päiväkodissa osa-aikaisesti ja jos päiväkoti tulisi täyteen, antaisin paikan työssäkäyvän lapselle. Sitäpaitsi on tutkittua, että hoidossa käyvät lapset ovat sosiaalisempia ja pärjäävät myöhemmin elämässä keskivertoa paremmin. Ja olen kyllä huomannut, että omat lapseni ovat motorisesti hyvin taitavia ja sosiaalisia, koska eivät joudu aina äidin kanssa " kotona nysväämään" Älä Ap välitä, joillakin pipo vähän kiristää päätä ja he haluaisivat hoitaa lapsiaan kotona, kunnes ovat 18V!!!
Minä nyt vaan kysyin vastineeksi, miksi itse menet töihin? Älä mene. Ei ole mikään pakko, nääs. Voisit kai hoitaa lapsiasi kotonakin?
ap