Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin näet seuraavan kerran ihastustasi? :) Samalla saa lähettää etukäteen terkut ihastukselle!

Vierailija
27.08.2017 |

Kertokaahan. Itse huomenna :)

Terkkuja tässä saa myös lähettää!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisit tunteesi minulle, voisimme olla onnellisia. Voisimme matkustella, rakastella ja tehdä lapsia. Samaa alaakin opiskelemme uknow.. Minä olen etäinen, mutta sinä selvästi pidät minusta joten ota yhteyttä. Minä en yhteyttä ota. Ota tai jätä.

Vierailija
22/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska nähdään seuraavan kerran. Ehkä viikon päästä, ehkä ei enää ikinä.

Haluan sinua vieläkin.

Minusta ei harmi vain ole tuntunut samalta enää pitkään aikaan. :( 

Niin, minä tiedän sen ja tuntuu kurjalle. Haluatko kertoa minkä takia?

On vaan tullut tosi paljon haukkuja, ilkeilyä ja nolaamista. Rakastuminen antaa joskus paljon anteeksi, mutta jossain menee kuitenkin raja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska nähdään seuraavan kerran. Ehkä viikon päästä, ehkä ei enää ikinä.

Haluan sinua vieläkin.

On vaan tullut tosi paljon haukkuja, ilkeilyä ja nolaamista. Rakastuminen antaa joskus paljon anteeksi, mutta jossain menee kuitenkin raja. 

Sietokyvyssä on tiettyyn pisteeseen asti raja.

Vierailija
24/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en enää ikinä :'(

Vierailija
25/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki, kiitos taas huijaamisesta. :) En mene lankaan. 

Vierailija
26/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua vieläkin.

Samassa veneessä ollaan sitten, mutta minä en vaan pysty lopettamaan näitä tunteita. En vaikka haluaisikin, kaikesta tuuliviireilystä, tahallisesta ilkeilystä ja nöyryyttämisestäkään huolimatta. Taidan olla todella typerä. :(

Vierailija
27/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua vieläkin.

Samassa veneessä ollaan sitten, mutta minä en vaan pysty lopettamaan näitä tunteita. En vaikka haluaisikin, kaikesta tuuliviireilystä, tahallisesta ilkeilystä ja nöyryyttämisestäkään huolimatta. Taidan olla todella typerä. :(

Miksi teet tuota? 

Vierailija
28/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elintoimintoni loppuvat. Ainakin mikäli kuoleman jälkeen tapahtuu enää mitään, toivottavasti silloin saisimme olla yhdessä. Ikävä on kova.

Vierailija
29/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona treffit. Terveiseni:

En ymmärrä, mihin aika katoaa seurassasi. Kanssasi on hyvä olla. Ihan kuin oltaisiin tunnettu kauemmin. Vaikea uskoa, että olemme tunteneet niin vähän aikaa. Arvostan sitä, että olet valmis näkemään vaivaa sen eteen, että tapaaminen onnistuu. Se kertoo minulle paljon. Kaikki tuntuu niin merkityksellisestä. Ja kiva kun soitit. :)

Vierailija
30/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm melkein satavarmasti ensi viikon viikonloppuna, nyt ei olla nähty muutamaan viikkoon. Voi kun nyt pitkän kesän jälkeen jotai n tapahtuisi! A, I will bring my best😉

Vierailija
31/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinua vieläkin.

Miksi teet tuota? 

Luuletko että sen toisen tunteet pysyy samanlaisina sinua kohtaan? 

Vierailija
32/40 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks hitossa kyyläät mua kokoajan, mutta jos joudutaan ns. tekemisiin niin selvästi kiusaannut kamalasti ja yrität paeta seuraani?!? Whaat???!!!!!! Mäkin tykkään susta, mutta kyllähän toi turhauttaa!

Vierailija
33/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona nähdään. Viimeksi nähtiin lauantaina. Nyt jo vähän ikävä. Kyseessä valitettavasti mun puolelta yksipuoleinen ihastuminen :< Höh.

Vierailija
34/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas karua, kun tajusin, että minulla ei ole ketään ihastusta. Tai on ja hän tälläkin hetkellä odottaa vastausta kysymykseen, milloin tavataan, mutta olen päässyt jo hänestä sen verran yli, etten halua tavata. 

Vierailija
35/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas karua, kun tajusin, että minulla ei ole ketään ihastusta. Tai on ja hän tälläkin hetkellä odottaa vastausta kysymykseen, milloin tavataan, mutta olen päässyt jo hänestä sen verran yli, etten halua tavata. 

Ja tähän vielä ne terkut: Haluaisin ehdottomasti nähdä, ellet olisi naimisissa etkä olisi valehdellut. 

Vierailija
36/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näenkö yhtä ihanaa miestä enää koskaan, toivottavasti. Edellisestä tapaamisesta on aika tasan 2 vuotta aikaa:(. Jos satuttaisiin jossain törmäämään, niin tunnustaisin varmaan, kuinka paljon sua haluan.

Vierailija
37/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti emme näe tänään enää. Saat mut levottomaksi ja aloitekyvyttömäksi. Seuraavan kerran nähdään ehkä korkeintaan torstaina. Tai en tiedä. Kuitenkin arvelen viikon sisään. Joo. Terveisiä Juhalle.

Vierailija
38/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä huomenna junassa. En lähetä terveisiä, ei hän tiedä, että olen ihastunut. Eikä saa koskaan tietääkään. 

Vierailija
39/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska kohdataan seuraavan kerran. En malttaisi odottaa, vaikka arvelen että menee taas helposti kuukausi - pari kuten edellistenkin kohtaamisten välillä. Elämäni pisin kesä, voisi melkein sanoa. Ehkä parempi etten tiedäkään. :)

Ollaan nähty sattumalta kokonaiset viisi kertaa jos se ihan satunnainen kadulla näkeminenkin lasketaan. Mutta sen miehen silmät, hymy, puhe, läsnäolo, olemus, kaikki. En ole koskaan tuntenut mitään vastaavaa. Olen koittanut pyristellä irti tästä, mutta sotkeudun vain pahemmin. Ehkä mun täytyy vain antautua ja hyväksyä tää. Menee sit joskus ohi tai sitten ei. Siitä lähtien kun ensi kerran katseita vaihdettiin, hän tuli mun ajatuksiin ja sydämeen, enkä ole saanut häntä sieltä pois. Ajattelen häntä kokoajan, enkä aina niin kiltistikään..

Vierailija
40/40 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja koulunpenkille Tintti! :)

Kiitti!

Kiitti, paskoin just housuu, kiihottaako vielä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi