Milloin näet seuraavan kerran ihastustasi? :) Samalla saa lähettää etukäteen terkut ihastukselle!
Kertokaahan. Itse huomenna :)
Terkkuja tässä saa myös lähettää!
Kommentit (40)
Huomenna. Pitäis keksiä mitä ruokaa laittaisin.
Hän on nyt lomalla eli ens viikon lopulla.
Huomenna.
Nähdään huomenna jälleen mies. Varmaan arvata saattaa, ettei mitään uutta taaskaan tapahdu. Samaa p**kaa suoraan sanottuna. Yhtä kamalaa kärsimystä, kumpikaan ei tee aloitetta. Kamalaa tämä on, toivottavasti tähän tulee joku loppu joskus, sitä odotellessa. Samaan aikaan sinun näkemisesi kyllä aiheuttaa hyvää mieltä ja auttaa jaksamaan arjessa. :)
Terkkuja koulunpenkille Tintti! :)
Huomenna. Kivaa nähdä vaikka tuskin meistä ikinä mitään tulee.
Huomenna nähdään mysteerimies. Jos olet ottanut saikkua, SUUTUN!
Huomenna näemme. Odotan innolla työpäivää maanantaina, kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja koulunpenkille Tintti! :)
Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Nähdään huomenna jälleen mies. Varmaan arvata saattaa, ettei mitään uutta taaskaan tapahdu. Samaa p**kaa suoraan sanottuna. Yhtä kamalaa kärsimystä, kumpikaan ei tee aloitetta. Kamalaa tämä on, toivottavasti tähän tulee joku loppu joskus, sitä odotellessa. Samaan aikaan sinun näkemisesi kyllä aiheuttaa hyvää mieltä ja auttaa jaksamaan arjessa. :)
Ihan kuin itse olisin tuon kommentin kirjoittanut ?! Sama tilanne ja samat fiilikset. Mutta antaa virtaa työntekoon, pelkkä toive siitä että huomenna hyvin todennäköisesti näen hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Ihan kuin itse olisin tuon kommentin kirjoittanut ?! Sama tilanne ja samat fiilikset. Mutta antaa virtaa työntekoon, pelkkä toive siitä että huomenna hyvin todennäköisesti näen hänet.
Kuinka kauan olet ollut tuossa tuskassa? Oletko aamuvuorossa vai iltavuorossa? Vai kenties yövuoro?
La nähtiin ekan kerran ihan vain kaksin, tai oikeastaan edes juteltiin ensimmäistä kertaa.
Ehkä näemme vielä ensi viikolla, kuten hän ehdotti, mutta saas nähdä käykö näin... hieman epäilyttää. Pallo jäi hieman hänelle. Toivotaan että hän uskaltaisi ja haluaisi vielä nähdä. Kutkuttavaa.
En tiedä koska nähdään seuraavan kerran. Ehkä viikon päästä, ehkä ei enää ikinä.
Haluan sinua vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska nähdään seuraavan kerran. Ehkä viikon päästä, ehkä ei enää ikinä.
Haluan sinua vieläkin.
Minusta ei harmi vain ole tuntunut samalta enää pitkään aikaan. :(
Me voitais osallistua synnytystalkoisiin.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Me voitais osallistua synnytystalkoisiin.. ;)
Hyi v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua vieläkin.
Minusta ei harmi vain ole tuntunut samalta enää pitkään aikaan. :(
Niin, minä tiedän sen ja tuntuu kurjalle. Haluatko kertoa minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Kuinka kauan olet ollut tuossa tuskassa? Oletko aamuvuorossa vai iltavuorossa? Vai kenties yövuoro?
Iltavuorossa odottelen kun hän pääsee töistä. Viikkokausien kidutusta jo, odotan vain että tilanne ratkeaisi jotenkin. Jonain iltana ehkä teen tunnustuksen.... rohkeutta olen yrittänyt kerätä jo pari kuukautta.
Perjantaina 8) edellisestä tapaamisesta 2kk ja en malta pysyä paikallaan kun odotan niin innolla! Erittäin miellyttävä persoona, kaunis sisältä ja ulkoa. Seksi mieletöntä.
Tänään näin. Seuraavan kerran toivottavasti ensi lauantaina. Pahimmassa tapauksessa vasta sitä seuraavana. Terkkuja E:lle.