Aiotteko katsoa Blair Witch Projectin tänään?
Kommentit (23)
En koska kävelen huomenna metsässä.
Hyienvoi 😥 pelkään telttoja edelleen....
Aion. Musta se oli vähän liiankin jännä ja katselin sitä sormien välistä. Pakko nähdä uudestaan, että onko se tosiaan ihan niin kauhea kuitenkaan...🙄
En. Olen nähnyt ja ei ole uusintakatsomisen arvoinen.
En katso. On niin huvittava elokuva ettei toiste jaksa katsoa.
Metsä on mun lempip
aikkoja,että tuskib.
Eikö siinä ollut hirveän hyppelevä kameratekniikka? En pidä sellaisista253
Aion. Olen nähnyt aiemminkin. Kävin ystäväni kanssa katsomassa sen elokuvateatterissa silloin 18 vuotta sitten, ja pidin pelottavana. Noitia pelottavampia kauhuelokuvahahmoja ei yksiselitteisesti ole :)
Oon kattonut sen joskus, mutta ei ollut makuuni. 1,5/5.
Jostain syystä en tykkää leffoista, jotka imitoi itse kuvattua videota, yrittää olla dokumenttimaisia tms.
Eli itseäni tuo lähinnä ärsytti. Jotkut tykkää.
Ei ollut pelottava. Kauna elokuvasta näin vuosia painajaisia, en tiedä miksi, Esim ring ei ollut pelottava, mutta se kauna oli paha.
Aion katsoa. Onneksi kohta alkaa!
Katson! Olen kerran nähnyt, oli pelottava. Virittää mut hyvään syksyfiilikseen 😌
En katso, katson mieluummin Seeds of Yesterday eli Menneisyyden Siemenet LIV-kanavalta klo 22.
Musta se Blair Witchin parodialeffa oli paljon parempi :D
Se oli niin huono leffa etten toista kertaa sitä katso.
Tänää tulee myös jurassic world ensi ilta
En taida uskaltaa katsoa, vaikka mieli tekisi. Näin siitä eka katselun jälkeen pitkään painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tänää tulee myös jurassic world ensi ilta
Se oli eilen se ensi-ilta, tulee kyllä myös tänään.
Hyi hitto miten ahdistava elokuva! Mainoskatkot kyllä pilaa tunnelman tehokkaasti.
Perse unohdin että alkaa klo 21! Oon kyllä nähnyt kerran, mutta halusin nähdä kokonaan uudestaan.
Todellakin! Näin sen viimeksi lapsena, toivottavasti on vieläkin hyvä.